Взовская классика в ралли
- OMAR
- Новичок
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: 11 июн 2010, 21:06
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Житомир
- Контактная информация:
Re: Взовская классика в ралли
текстолітова прокладка там
щоб карб менше грівся
толку не багато:)
щоб карб менше грівся
толку не багато:)
Re: Взовская классика в ралли
Т.е. ее можно спокойно убрать? И ничего от этого не измениться? На этом СПАСИБО огромное! Разъяснили все таки что к чему. Вот что значит профессионал и грамотей
Re: Взовская классика в ралли
Но тут теперь у меня другой вопрос возник: Что лучше для отдачи и дыхания мотора? Черепашка и нулевик? Или стоковый стандартный возд. фильтр?
- OMAR
- Новичок
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: 11 июн 2010, 21:06
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Житомир
- Контактная информация:
Re: Взовская классика в ралли
текстолітову велику можно викинути і поствити тоненьку 2108
тільки я от не помню як там з приводом дросєля буде, чи не упирається він в коллектор. Але те, що рідний воздухан повинен стати - 100%
був якось бойовий мотор з черепахою, при великому росході повітря, черепаха вжималась в карбюратор))) Вона сильно переломлює потік, створюючи при цьому великий опір протіканню повітря. Став стандарт, він і пилі менше пропускає....
тільки я от не помню як там з приводом дросєля буде, чи не упирається він в коллектор. Але те, що рідний воздухан повинен стати - 100%
був якось бойовий мотор з черепахою, при великому росході повітря, черепаха вжималась в карбюратор))) Вона сильно переломлює потік, створюючи при цьому великий опір протіканню повітря. Став стандарт, він і пилі менше пропускає....
- zombi
- Новичок
- Сообщения: 6
- Зарегистрирован: 24 мар 2011, 10:55
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: г. Днепропетровск
Re: Взовская классика в ралли
Подскажите по такому элементу в каркасе, как у нас тех. ком. может отнестись к такой самодеятельности? По приложению J такого усиления нет, но есть похожее на рисунке 253-31. Также на рисунке в приложении видно, что каркас состоит из главной дуги и передней дуги. На фото главная дуга и две продольные полудуги. В Украине такое усиление большая редкость, видел на кольцевых машинах и несколько раллийных 2108. При этом в России много машин с таким усилением ездит в ралли.
- OMAR
- Новичок
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: 11 июн 2010, 21:06
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Житомир
- Контактная информация:
Re: Взовская классика в ралли
зустрічне питання. В середовищі якого газу варили?
- zombi
- Новичок
- Сообщения: 6
- Зарегистрирован: 24 мар 2011, 10:55
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: г. Днепропетровск
Re: Взовская классика в ралли
Варили смесью аргон с углекислотойOMAR писал(а):зустрічне питання. В середовищі якого газу варили?
- ramon
- Новичок
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Взовская классика в ралли
8.3.2.2.6 Посилення згинів і зчленувань (Малюнки 253-31 - 253-34):
Посилення повинні бути виконані із труб або вигнутого листового металу U- Образної форми, у відповідності зі Статтею253-8.2.14.
Товщина стінки використовуваних для посилення елементів повинна бути не менш 1.0 мм.
Кінці трубчастих підсилювачів повинні розташовуватися не далі середини посилюваного елемента (до якого вони прикріплені), за винятком підсилювачів зчленування передньої дуги, які можуть приєднуватися до місця з'єднання передньої дуги й дверної розпірки.
Посилення повинні бути виконані із труб або вигнутого листового металу U- Образної форми, у відповідності зі Статтею253-8.2.14.
Товщина стінки використовуваних для посилення елементів повинна бути не менш 1.0 мм.
Кінці трубчастих підсилювачів повинні розташовуватися не далі середини посилюваного елемента (до якого вони прикріплені), за винятком підсилювачів зчленування передньої дуги, які можуть приєднуватися до місця з'єднання передньої дуги й дверної розпірки.
rallybox motorsport
- ramon
- Новичок
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Взовская классика в ралли
Питання по трубі:
З якої труби варили каркас, і де купували?
Якщо можна контакти
Дякую!
З якої труби варили каркас, і де купували?
Якщо можна контакти
Дякую!
rallybox motorsport
- zombi
- Новичок
- Сообщения: 6
- Зарегистрирован: 24 мар 2011, 10:55
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: г. Днепропетровск
Re: Взовская классика в ралли
Трубы Сталь 20, склад находится в Днепропетровске (066-900-58-69 Марина) и они могут отправить трубы "Новой почтой"ramon писал(а):Питання по трубі:
З якої труби варили каркас, і де купували?
Якщо можна контакти
Дякую!