Стаєш на шпильці і клацаєш одні за другою, а потім немає на що дивитися, ну репортаж звісно річ потрібна але не це мене спочатку цікавило в спортивній фотографії :) Якось в цій швидкій атмосфері ралі забувається про мистецьку складову фото, починаєш про це думати тільки коли матеріал відзнятий і ти розглядаєш його за компом. Оскільки репортаж це не мій бізнес, більше його в банальному значені не знімаю!
Хочу і вас долучити до мистецтва.
І немає значення, що у вас за камера, мильниця за двісті баксів чи тушка за п’ять кусків на шиї :)
В кожної камери є свій потенціал, треба його розкрити заодно і свій талант теж.
Для ілюстрування написаного я вибрав фотографії супер майстра Paul-Henri Cahier ось його сайт f1-photo.com
Він правда все життя знімає лише Формулу (батько його теж був фотограафом і теж фотографував F1), але це не проблема бо нас цікавить сама суть :)
Звісно чувак знімає професійною технікою але не в ній справа.
Допустимо у вас камера не підтримує формат RAW на чутливості 400 ISO вже сильно шумить, не знімає серію з семи кадрів у найкращій якості а в сумці немає ще п’яти об’єктивів на всі випадки життя :D
проте ця мильничка має суперовий макро режим. Чому б цим не скористатися, показати автоспорт в деталях




Або повільний автофокус але дуже потужний зум і не потрібно близько підходити до об’єкту зйомки ;)

можна і портрети таким чином робити, перевага в тому що людина не бачить що її фотографують і перебуває в своєму природньому стані, тому не приймає поз для фото.




Замість того щоб скаржитися на те, що постійно виходять фото без різкості, просто доведіть цей брак до рівня абстракціонізму в фото-мистецтві
Тут важливо не спішити стирати «непотріб» на маленькому екранчику деколи не видно цікавих деталей





Не встигаєте фотографувати цей занадто швидкий автоспорт і взагалі в фотіка погана серійна зйомка :?
Можна ні куди не гнати а знайти дух автоспорту навіть в статичних композиціях
Ось всі боліди давно прогнали повз а ви підійшли і зняли «автоспорт»


В декого є камери з хорошим широким кутом (панорамним режимом)
можна подивитися на гончий автомобіль як частину пейзажу, оглянутися довкола


В моєму розумінні хороше фото це впершучегу композиційне рішення потім сюжет, тут багато таких прикладів.
але це не догма, а лише один з підходів до справи.
Бажаю творчих успіхів!
P.S. Можна фотографувати лише дупи, і успіх вашій творчості гарантовано ;)
