Нульові екіпажі
- Varggoth
- Новичок
- Сообщения: 82
- Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Івано-Франківськ
- Контактная информация:
Нульові екіпажі
Визріло таке питання - які вимоги до нульових екіпажів, або що крім бажання потрібно щоб поїхати в даній ролі?
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Нульові екіпажі
2.7. «Нульові» автомобілі безпеки Організатора
2.7.1. Організатор повинен використовувати щонайменше три автомобілі безпеки під номерами «000», «00» та «0» («Нулі»)
2.7.2. Кожен автомобіль повинен мати панелі розмірами 36 см x 50 см на передньому капоті, на даху і на обох передніх дверях з написом “БЕЗПЕКА” («SAFETY»), і бути оснащені пульсуючими світловими сигналізаторами на даху (наприклад, проблисковими маячками), а також сиреною. Нульовий автомобіль (з номером «0») повинен бути оснащений відеокамерою для запису стану СД під час проїзду по ній.
2.7.3. Водії і штурмани «нульових» автомобілів повинні мати багатий досвід участі в ралі і дуже добре знати відповідні регламентуючі документи ралі, план безпеки ралі і якомога повніше інформувати Директора ралі стосовно всіх умов на трасі ралі. Водії Пріоритету або водії, що зійшли у цих ралі, не можуть залучатися до керування «нульовими» автомобілями безпеки. Директор ралі повинен враховувати рекомендації водіїв «нульових» автомобілів, щоб мати можливість відмінити СД у разі небезпеки. Екіпажі «нульових» автомобілів повинні правильно та повністю виконувати процедури отримання відміток на всіх пунктах контролю, а також звіряти свій час з суддівськими годинниками.
...
2.7.6. Автомобілі безпеки повинні бути серійними (бажано омологованими ФІА).
2.7.1. Організатор повинен використовувати щонайменше три автомобілі безпеки під номерами «000», «00» та «0» («Нулі»)
2.7.2. Кожен автомобіль повинен мати панелі розмірами 36 см x 50 см на передньому капоті, на даху і на обох передніх дверях з написом “БЕЗПЕКА” («SAFETY»), і бути оснащені пульсуючими світловими сигналізаторами на даху (наприклад, проблисковими маячками), а також сиреною. Нульовий автомобіль (з номером «0») повинен бути оснащений відеокамерою для запису стану СД під час проїзду по ній.
2.7.3. Водії і штурмани «нульових» автомобілів повинні мати багатий досвід участі в ралі і дуже добре знати відповідні регламентуючі документи ралі, план безпеки ралі і якомога повніше інформувати Директора ралі стосовно всіх умов на трасі ралі. Водії Пріоритету або водії, що зійшли у цих ралі, не можуть залучатися до керування «нульовими» автомобілями безпеки. Директор ралі повинен враховувати рекомендації водіїв «нульових» автомобілів, щоб мати можливість відмінити СД у разі небезпеки. Екіпажі «нульових» автомобілів повинні правильно та повністю виконувати процедури отримання відміток на всіх пунктах контролю, а також звіряти свій час з суддівськими годинниками.
...
2.7.6. Автомобілі безпеки повинні бути серійними (бажано омологованими ФІА).
- Varggoth
- Новичок
- Сообщения: 82
- Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Івано-Франківськ
- Контактная информация:
Re: Нульові екіпажі
З даним додатком до регламенту я ознайомлений, питання трішки в іншому, ми були загорілись ідеєю поїхати "нулями" на 2-гому етапі кубку, почали взнавати що до чого, звязалися з місцевим осередком ФАУ де були капітально проігноровані, я передзвоню, чого не сталося, а потім не брали трубку, потім вийшли на організатора змагання, спасибі Степану Мазуру, він один з небагатьох в Франківську хто може дісьно внятно пояснити, підказати або допомогти, організатор відмовив нам без конкретної мотивації, принаймі з розмови, тобто і ліцензію потрібно мати, і в клубі якомусь бути учасником, і досвід мати.
Я погоджуюсь з тим що у нас немає досвіду змагань, і це протирічить регламенту, але в тому ж таки регламенті чітко прописано:
P.S. Я даним постом на хочу нікого звинуватити чи образити, просто цікаво знати реально нам поїхати в "нулях" чи забути про це
Я погоджуюсь з тим що у нас немає досвіду змагань, і це протирічить регламенту, але в тому ж таки регламенті чітко прописано:
щонайменше, а на практиці часто навпаки буває.2.7.1. Організатор повинен використовувати щонайменше три автомобілі безпеки під номерами «000», «00» та «0» («Нулі»)
P.S. Я даним постом на хочу нікого звинуватити чи образити, просто цікаво знати реально нам поїхати в "нулях" чи забути про це
- Varggoth
- Новичок
- Сообщения: 82
- Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Івано-Франківськ
- Контактная информация:
Re: Нульові екіпажі
правда організатор говорив шо на гонку є повний комплект закриваючих і відриваючих екіпажів, подивимось...
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Нульові екіпажі
Дивіться, в тих словах є багато правдивого. Припустимо, ліцензію мати дійсно потрібно. На жаль, не можу нашвидкуруч знайти якогось документу, який би це пітверджував, але з власного досвіду перебування на різних змаганнях шось не можу пригадати "нулів" без ліцензій. Як мінімум, то мають бути аматорські ліцензії (тобто для серійного ралі) - такі екіпажі бачив, наприклад, на Кубку Лиманів в Миколаєві 2010 року або на етапі чемпіонату в Кам'янці-Подільскому 2007 року.
Стосовно каркасу безпеки - особисто не раз бачив "нулів" без каркасу. Наскільки мені відомо, закаркашеним повинен бути тільки "0", а "00" та "000" можуть бути звичайними автомобілями.
Стосовно досвіду - цілком справедлива вимога, і з цим доведеться змиритись. Справа в тому, що дуже часто в українських ралі екіпажі "нулів" навіть не мають уявлення про те, в чому полягають їхні функції. Деякі екіпажі просто їдуть "нулями" заради того, щоби потренуватись та проїхати ту ж саму дистанцію, не сплачуючи при цьому стартовий внесок. Повинно ж бути зовсім не так - адже "нулі" виконують функції безпеки, мають власні обов'язки і не повинні тренуватись під час виконання своєї роботи. А це можливо лише за умови наявності в них належного досвіду - простіше кажучи, щоб їм вже не кортіло дубасити на всі гроші))).
Стосовно того, щоб бути учасником якогось клубу - це вже особисті відношення між екіпажем та організатором. Звісно, що організатор скорше пустить "нулями" той екіпаж, який постійно знаходиться перед його очима в його місцевому осередку, який він досить добре знає та який, між іншим, регулярно сплачує членський внесок))).
Стосовно фрази "маємо повний комплект автомобілів безпеки", то особисто я її чую досить часто. Інша справа, що з цього повного комплекту к середині другого дня гонки зазвичай не лишається майже нічого, але це є, в першу чергу, провиною самих "нулів", а вже потім організатора.
Що можу порадити? Якщо є бажання підійти до справи серьйозно, то зверніться в дирекцію ФАУ з проханням надати вам повний перелік функцій та обов'язків екіпажів безпеки, а також вимоги до їхньої кваліфікації та техніки. Вивчіть ці документи, підготуйте автомобіль, а потім ми разом спробуємо довести як мінімум комітету ралі, що ви гідні виконувати функції автомобиля безпеки, припустимо, на всіх західноукраїнських змаганнях. І це буде системна й коректна робота. Але це, повторюю, у випадку, якщо є бажання займатись цим серьйозно. Якщо ні - то можете мої поради проігнорувати))).
Стосовно каркасу безпеки - особисто не раз бачив "нулів" без каркасу. Наскільки мені відомо, закаркашеним повинен бути тільки "0", а "00" та "000" можуть бути звичайними автомобілями.
Стосовно досвіду - цілком справедлива вимога, і з цим доведеться змиритись. Справа в тому, що дуже часто в українських ралі екіпажі "нулів" навіть не мають уявлення про те, в чому полягають їхні функції. Деякі екіпажі просто їдуть "нулями" заради того, щоби потренуватись та проїхати ту ж саму дистанцію, не сплачуючи при цьому стартовий внесок. Повинно ж бути зовсім не так - адже "нулі" виконують функції безпеки, мають власні обов'язки і не повинні тренуватись під час виконання своєї роботи. А це можливо лише за умови наявності в них належного досвіду - простіше кажучи, щоб їм вже не кортіло дубасити на всі гроші))).
Стосовно того, щоб бути учасником якогось клубу - це вже особисті відношення між екіпажем та організатором. Звісно, що організатор скорше пустить "нулями" той екіпаж, який постійно знаходиться перед його очима в його місцевому осередку, який він досить добре знає та який, між іншим, регулярно сплачує членський внесок))).
Стосовно фрази "маємо повний комплект автомобілів безпеки", то особисто я її чую досить часто. Інша справа, що з цього повного комплекту к середині другого дня гонки зазвичай не лишається майже нічого, але це є, в першу чергу, провиною самих "нулів", а вже потім організатора.
Що можу порадити? Якщо є бажання підійти до справи серьйозно, то зверніться в дирекцію ФАУ з проханням надати вам повний перелік функцій та обов'язків екіпажів безпеки, а також вимоги до їхньої кваліфікації та техніки. Вивчіть ці документи, підготуйте автомобіль, а потім ми разом спробуємо довести як мінімум комітету ралі, що ви гідні виконувати функції автомобиля безпеки, припустимо, на всіх західноукраїнських змаганнях. І це буде системна й коректна робота. Але це, повторюю, у випадку, якщо є бажання займатись цим серьйозно. Якщо ні - то можете мої поради проігнорувати))).
Re: Нульові екіпажі
С Володей согласна полностью.
Только теперь организаторы даже от экипажей 00 и 000 требуют машины с каркасом безопасности.
Без каркаса может ехать автомобиль "Сефети" - то есть "метла".
По своему опыту скажу, ехать "Нулём" и "Метлой" - это тоже тяжёлая и очень ответственная работа, а не возможность потренироваться без стартовых взносов и контроля времени.
На Форуме уже поднималась и достаточно освещалась тема о Нулевых экипажах.
viewtopic.php?f=5&t=381
Только теперь организаторы даже от экипажей 00 и 000 требуют машины с каркасом безопасности.
Без каркаса может ехать автомобиль "Сефети" - то есть "метла".
По своему опыту скажу, ехать "Нулём" и "Метлой" - это тоже тяжёлая и очень ответственная работа, а не возможность потренироваться без стартовых взносов и контроля времени.
На Форуме уже поднималась и достаточно освещалась тема о Нулевых экипажах.
viewtopic.php?f=5&t=381
- PaVaSaN
- Постоянный участник
- Сообщения: 424
- Зарегистрирован: 05 янв 2009, 00:10
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Черкассы
- Контактная информация:
Re: Нульові екіпажі
Вы вот говорите говорите,а тут вот на Первенстве!,да ещё и не когда то,а неделю назад! Я был честно удивлён:
Ладно уже так,понятно:
НО так!!: я был удивлён
Ладно уже так,понятно:
НО так!!: я был удивлён
http://www.jwtservice.com
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Нульові екіпажі
Паш, а что, собссно, тебя так возбудило? Смотрю-смотрю на фотки, ничего не понимаю. Ну едут гражданские автомобили "нулями", ну и что? Все в рамках правил, кажется. Вот, допустим, выступление экипажей Колесникова и Давиденко во второй день в роли автомобилей "00" и "0" - это прямое нарушение регламента, поскольку в первый день они ехали в соревновательном режиме, но сошли. Соответствующий пункт регламента я цитировал несколькими постами выше.
- Varggoth
- Новичок
- Сообщения: 82
- Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Івано-Франківськ
- Контактная информация:
Re: Нульові екіпажі
є бажання, і поради настільки змістовні що їх не можна проігнорувати, і ігноруватися вони не будутьАле це, повторюю, у випадку, якщо є бажання займатись цим серьйозно. Якщо ні - то можете мої поради проігнорувати)))
і це теж прекрасно розумію, просто зараз не бачу альтернативи для нас, та і що бюджет що машина не позволяють стати на старт в залік, а і потренуватися і так получається а хочеться ще і якусь користь приносити, ну і побачити з середини усю кухнюехать "Нулём" и "Метлой" - это тоже тяжёлая и очень ответственная работа, а не возможность потренироваться без стартовых взносов и контроля времени
там все таки більше обговорення статті, а тут чуть-чуть інше питанняНа Форуме уже поднималась и достаточно освещалась тема о Нулевых экипажах.
viewtopic.php?f=5&t=381
Re: Нульові екіпажі
"Бюджет і машина не дозволяють стати на старт у залік"
Машина должна быть надёжная и "доездная", чтобы обязательно доехать до финиша.
Машина должна быть надёжная и "доездная", чтобы обязательно доехать до финиша.