Костя, можу Вам із впевненістю сказати, що знайти команду, яка б взяла на себе обслуговування Вашої машини, наприклад, на гонках Кубку Лиманів, не є проблемою. Аби тільки Ви мали ту машину, обслуговування знайдемо. Якщо цікаво, наберіть 067 246 3907, поспілкуємось. Може, шось розумне підкажу Вам.Костя писал(а): Та я мав на увазі те що я там хочу бачити ! І взагалі я рахую що каркас, ковші та ремні обов'язкові для будь якого класу-вони часто розділяють життя і смерть екіпажу(від аврійнажаль ніхто не застрахований ,та кращеб їх було поменше, чи взагалі не було).
Бажання є!!!! !Якщо б ще потрапити в якусь команду(при умові що я купив чи збудував машину за свої гроші) щоб хоч на гонці мене обслуговували(згоден платити за їх послуги), бо дома впринципі сам чи з татом можу віремонтувати, та й не маю ? тис. $ на технічку з персоналом то в класі "ЛАДА 1600Н"(приблизно з такимиж машинами) їздив би із задоволенням!
Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Продается ВАЗ 2113
- Костя
- Новичок
- Сообщения: 33
- Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Чернівці
Re: Продается ВАЗ 2113
Завдяки вам я знайшов і тренера,і людей які можуть допомогти з побудовою чи купівлею машини. Думаю що до весни вже буду мати машину, правда не вирішив яку у10 чи лада 1600н, бо е непогана у-10 за 5тис. дол. (ось вона viewtopic.php?f=43&t=1345 ), але думаю що я для неї "замалий"Некрасов писал(а):
Костя, можу Вам із впевненістю сказати, що знайти команду, яка б взяла на себе обслуговування Вашої машини, наприклад, на гонках Кубку Лиманів, не є проблемою. Аби тільки Ви мали ту машину, обслуговування знайдемо. Якщо цікаво, наберіть 067 246 3907, поспілкуємось. Може, шось розумне підкажу Вам.
Мені дуже цікаво поспілкуватись з вами, але у мене нажаль мтс . Якщо маєте мтс то напишіть будь ласка ( хоча для такого можу й купити діджус)
чи поспілкуємось через ПП якщо будемо двоє онлайн. PS: не ображайтесь за вище сказане-"маєм те що маєм".
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Набирайте, я перетелефоную, то не проблема.
-
- Новичок
- Сообщения: 28
- Зарегистрирован: 08 сен 2010, 12:48
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Я правильно понял, в У-9 и У-10 только пару машин едут на шестнадцатиклапанниках???? Если это так - то я сильно удивлён.
Тогда вопрос к знающим людям назрел: сколько можно снять лошадиных сил с 1.4-8V, 1.4-16V, 1.6-8V и 1.6-16V без ущерба для надёжности, и во сколько это выльется по деньгам?
Вообще, было бы интересно после каждого сезона собрать сравнительную информацию кто на каком моторе, на какой подвеске проехал сезон. Но, наверное, это нереально - профессиональные секреты
Тогда вопрос к знающим людям назрел: сколько можно снять лошадиных сил с 1.4-8V, 1.4-16V, 1.6-8V и 1.6-16V без ущерба для надёжности, и во сколько это выльется по деньгам?
Вообще, было бы интересно после каждого сезона собрать сравнительную информацию кто на каком моторе, на какой подвеске проехал сезон. Но, наверное, это нереально - профессиональные секреты
- OMAR
- Новичок
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: 11 июн 2010, 21:06
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Житомир
- Контактная информация:
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
маю думку, що на 1,4 ставить голову 16в нераціонально
дешевше буде 8в з більшими клапанами. Витрату повітря, для 1,4 вони мають задовільнити
дешевше буде 8в з більшими клапанами. Витрату повітря, для 1,4 вони мають задовільнити
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Peugeot 205 GTI
Мотор XU5JA
1,6 8v.
~150 л.с. с отсечкой 7200
Мотор XU5JA
1,6 8v.
~150 л.с. с отсечкой 7200
- PaVaSaN
- Постоянный участник
- Сообщения: 424
- Зарегистрирован: 05 янв 2009, 00:10
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Черкассы
- Контактная информация:
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Suzuki Swift GTi 1.3 класс У9 16 клапанный
В стоке 102 л.с.
Сертифицировано....
В стоке 102 л.с.
Сертифицировано....
http://www.jwtservice.com
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Конечно, хороший машин, НО! найти такую живую, да еще и с живым мотором - малореально сейчас.PaVaSaN писал(а):Suzuki Swift GTi 1.3 класс У9 16 клапанный
В стоке 102 л.с.
То ли дело ВАЗмерки - их как грязи везде
- PaVaSaN
- Постоянный участник
- Сообщения: 424
- Зарегистрирован: 05 янв 2009, 00:10
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Черкассы
- Контактная информация:
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Не спорю. На фото как раз один из самых живых экземпляров.
http://www.jwtservice.com
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
- Костя
- Новичок
- Сообщения: 33
- Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Чернівці
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
І скільки таке чудо техніки коштує? (вже підготовлен до у 9)PaVaSaN писал(а):Не спорю. На фото как раз один из самых живых экземпляров.
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!