Зараз в основному всі машини їздять по сертифікації, а туди можна все що знайдеш на базарі головне щоб об'єм відповідав класу... Тому і їздять в одному класі машині від 3х до 15тис. дол...San0k писал(а):Ну да, вроде очевидно, что препятствий нет...Некрасов писал(а): А почему бы его не пустили? По крайней мере, на Лиманах ей препятствий не должно быть. За чемпионат не скажу, потому что представления не имею, как в очередной раз изнасилуют регламент наши высокоученые руководители.
НО! В этом классе сейчас ездят машины гораздо слабее: как минимум 90% карбюраторные, а тут ресивер СТИ, который омолгирован для 21083 (1600сс).
Это я все к тому, что по скорости такая машинка почти не уступит топовым машинам класса У10 (при адекватном пилоте, конечно)
Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
- ramon
- Новичок
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
rallybox motorsport
Re: Продается ВАЗ 2113
Почему тогда в У10 еще не ездят 16V-ВАЗмерки? Да и на Лиманах такую 2108 определяют в класс PS6 (а не в P6, где ездят с 1600cc 8V).ramon писал(а):Зараз в основному всі машини їздять по сертифікації, а туди можна все що знайдеш на базарі головне щоб об'єм відповідав класу... Тому і їздять в одному класі машині від 3х до 15тис. дол...
ИМХО, так вполне справедливо...
- ramon
- Новичок
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Продается ВАЗ 2113
Складно сказати....San0k писал(а):Почему тогда в У10 еще не ездят 16V-ВАЗмерки? Да и на Лиманах такую 2108 определяют в класс PS6 (а не в P6, где ездят с 1600cc 8V).ramon писал(а):Зараз в основному всі машини їздять по сертифікації, а туди можна все що знайдеш на базарі головне щоб об'єм відповідав класу... Тому і їздять в одному класі машині від 3х до 15тис. дол...
ИМХО, так вполне справедливо...
Хоча це цілком реально...
Так само як і їздити на сівіку У10 з мотором 185КС 16В разом з карбюраториними вісімками....
Клас Лада1600Н повинен виправити ситуацію нерівності машин в класі, але щось не видно бажаючих...
Країна парадоксів
rallybox motorsport
- Костя
- Новичок
- Сообщения: 33
- Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Чернівці
Re: Продается ВАЗ 2113
Складно сказати....
Хоча це цілком реально...
Так само як і їздити на сівіку У10 з мотором 185КС 16В разом з карбюраториними вісімками....
Клас Лада1600Н повинен виправити ситуацію нерівності машин в класі, але щось не видно бажаючих...
Країна парадоксів [/quote]
Хотілось би в це вірити, але мені здаеться (після прчитання регламенту) до класу "ЛАДА1600Н" не хочуть йти люди тому що:
1.Вони виступають в у9(там хоч і 1600сс, але мотори у9 силніші).
2.Цей регламент нічого конкретного щодо роботи над авто не зазначає (дуже багато незрозумілого й "дірок" в документі).
Я б з радісю поїхав на авто "лада1600н"з наступного року, але якби це був дійсно бюджетний клас.
1.Каркас по J
2.Ремні й сидіння з амолог(думаю про безпеку. хоч впринципі дорого бо без амолога можу взяти це безплатно, але стан залишае бажати крщого...)
3.Спортивна підвіска(без цього ніяк)
4.Посилені коробки передач тіки на 5 передач(кулачкові заборонені)
5.Мінімум роботи над двигуном-2 карбіратора(інжектор заборонений бо дуже дорого), "прямоток", ковані поршні, легкі "маховик" та "шатуни", колінчатий вал до 1600сс, розподільчі вали визначених розмірів(або й взагалі "сток"). Ніяких розточок каналів ГБЦ, заміни сідл клапанів(та їх розмірів) впускних ресиверів і тд...
А так збираю на більш менш пристойний у9 чи у10.
Дуже чекав виходу регламенту"лада1600н", думав що це дійсно біджетно,але після прочитання дуже розчарувався(така ж дурня як і "N4стандарт").Дуже хочу їхати в раллі,але бюджет не дозволяє...а в автоспорт закохався в той день коли народився! І впевнений що таких не мало! Та через "СЛІПИХ" кірівників ФАУ не можу цого зробити!!!!!!!!!!!!!
Хоча це цілком реально...
Так само як і їздити на сівіку У10 з мотором 185КС 16В разом з карбюраториними вісімками....
Клас Лада1600Н повинен виправити ситуацію нерівності машин в класі, але щось не видно бажаючих...
Країна парадоксів [/quote]
Хотілось би в це вірити, але мені здаеться (після прчитання регламенту) до класу "ЛАДА1600Н" не хочуть йти люди тому що:
1.Вони виступають в у9(там хоч і 1600сс, але мотори у9 силніші).
2.Цей регламент нічого конкретного щодо роботи над авто не зазначає (дуже багато незрозумілого й "дірок" в документі).
Я б з радісю поїхав на авто "лада1600н"з наступного року, але якби це був дійсно бюджетний клас.
1.Каркас по J
2.Ремні й сидіння з амолог(думаю про безпеку. хоч впринципі дорого бо без амолога можу взяти це безплатно, але стан залишае бажати крщого...)
3.Спортивна підвіска(без цього ніяк)
4.Посилені коробки передач тіки на 5 передач(кулачкові заборонені)
5.Мінімум роботи над двигуном-2 карбіратора(інжектор заборонений бо дуже дорого), "прямоток", ковані поршні, легкі "маховик" та "шатуни", колінчатий вал до 1600сс, розподільчі вали визначених розмірів(або й взагалі "сток"). Ніяких розточок каналів ГБЦ, заміни сідл клапанів(та їх розмірів) впускних ресиверів і тд...
А так збираю на більш менш пристойний у9 чи у10.
Дуже чекав виходу регламенту"лада1600н", думав що це дійсно біджетно,але після прочитання дуже розчарувався(така ж дурня як і "N4стандарт").Дуже хочу їхати в раллі,але бюджет не дозволяє...а в автоспорт закохався в той день коли народився! І впевнений що таких не мало! Та через "СЛІПИХ" кірівників ФАУ не можу цого зробити!!!!!!!!!!!!!
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
- ramon
- Новичок
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Продается ВАЗ 2113
Звичайно, якщо машини давали безкоштовно, то це було б супер, але такого не буває....Костя писал(а): Хотілось би в це вірити, але мені здаеться (після прчитання регламенту) до класу "ЛАДА1600Н" не хочуть йти люди тому що:
1.Вони виступають в у9(там хоч і 1600сс, але мотори у9 силніші).
2.Цей регламент нічого конкретного щодо роботи над авто не зазначає (дуже багато незрозумілого й "дірок" в документі).
Я б з радісю поїхав на авто "лада1600н"з наступного року, але якби це був дійсно бюджетний клас.
1.Каркас по J
2.Ремні й сидіння з амолог(думаю про безпеку. хоч впринципі дорого бо без амолога можу взяти це безплатно, але стан залишае бажати крщого...)
3.Спортивна підвіска(без цього ніяк)
4.Посилені коробки передач тіки на 5 передач(кулачкові заборонені)
5.Мінімум роботи над двигуном-2 карбіратора(інжектор заборонений бо дуже дорого), "прямоток", ковані поршні, легкі "маховик" та "шатуни", колінчатий вал до 1600сс, розподільчі вали визначених розмірів(або й взагалі "сток"). Ніяких розточок каналів ГБЦ, заміни сідл клапанів(та їх розмірів) впускних ресиверів і тд...
А так збираю на більш менш пристойний у9 чи у10.
Дуже чекав виходу регламенту"лада1600н", думав що це дійсно біджетно,але після прочитання дуже розчарувався(така ж дурня як і "N4стандарт").Дуже хочу їхати в раллі,але бюджет не дозволяє...а в автоспорт закохався в той день коли народився! І впевнений що таких не мало! Та через "СЛІПИХ" кірівників ФАУ не можу цого зробити!!!!!!!!!!!!!
1 Виступають вони в У9 до того часу, поки не набереться необхідна кількість авто для класу (5шт)
По моторах тут не все так просто.... Я думаю що двигун ВАЗ 1600 на голову потужніший, ніж наприклад моторчик Дениса Бондарева на таврії...
Далі...
1 каркас - без нього нікуди.... ціна питання до 1000дол.
2 Ковші від 250дол за шт + ремні від 180дол\шт - разом 900дол
3 передні амо Bilstein B6 Sport - 300дол
4 КПП 7й ряд+пара 4.3+блок 1000дол
5 двигун Розпредвал з підйомом до 10.6, карбюратор один, поршні, шатуни, маховик -сток 600дол.
От і маємо 3800дол на підготовку машини...
Машину можна знайти від 1000дол, тобто свіжо побудована машина буде вартувати приблизно 5000-6000дол....
А якщо купувати БУ запчастини, то машину можна підготувати за вдвічі меншу ціну....
Головне бажання :)
rallybox motorsport
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Друзі, як ви вважаєте, чи не варто дискусію про бюджетні машини та класи винести окремо у відповідну тему, яку я можу задля цього створити? Якщо вам цікаво продовжити розмову, то, може, решті читачів теж було б цікаво взяти в тому участь...
- ramon
- Новичок
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Продается ВАЗ 21113
Вважаю що обов'язково потрібно!Некрасов писал(а):Друзі, як ви вважаєте, чи не варто дискусію про бюджетні машини та класи винести окремо у відповідну тему, яку я можу задля цього створити? Якщо вам цікаво продовжити розмову, то, може, решті читачів теж було б цікаво взяти в тому участь...
rallybox motorsport
- OMAR
- Новичок
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: 11 июн 2010, 21:06
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Житомир
- Контактная информация:
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
а де можно подививтись регламенти для У9 і лада1600н ?
- ramon
- Новичок
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Ось вимоги до Лада 1600Н http://www.rally-ua.org/doc/regchur/187 ... dod09.htmlOMAR писал(а):а де можно подививтись регламенти для У9 і лада1600н ?
До У9 я ніколи їх не бачив, але принцип такий, що можна ставити все що продається на базарі , крім підрамників....
rallybox motorsport
- OMAR
- Новичок
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: 11 июн 2010, 21:06
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Житомир
- Контактная информация:
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
і голову 16в, і злі вали, і кулачкову кпп?ramon писал(а): До У9 я ніколи їх не бачив, але принцип такий, що можна ставити все що продається на базарі , крім підрамників....
головне щоб мотор вище 1400 не був?