Технічні вимоги в аматорському ралі

Технический форум! Режим, варим, точим, крутим, вертим, красим, клеем, заводим, едим.
Ответить
Сергій.
Новичок
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 27 янв 2014, 04:18
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет

Технічні вимоги в аматорському ралі

Сообщение Сергій. » 27 янв 2014, 04:30

Доброго дня-ночі!
Звати мене Сергій,я з Тернопільської області м.Ланівці. Хочу попробувати себе в любительському ралі! на даний момент працюю над машиною! но в мене винекає проблема (не поінформованості) кажись правільно написав :nez-nayu: ніде в інтернеті не можу знайти інформацію в якій булоб вказано що не можна змінювати в машині для любительського ралі. Якщо хтось може підсказати де можна прочитати про це буду дуже вдячний.Да забув в мене ваз 2101 80р мотор1200 (і ще роблю прозапас 1600 на одинадцятому блоці)
Аватара пользователя
Некрасов
Старейшина
Сообщения: 3189
Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Доброго дня-ночі!

Сообщение Некрасов » 01 фев 2014, 22:51

Доброго дня!
Технічні вимоги для ралі на серійних автомобілях викладено у Додатку до регламенту цієї дисципліни, скачати його можна тут:
http://rally-ua.org/zmag/amateurtrophy.html
Аватара пользователя
Atom
Новичок
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 01 сен 2012, 13:50
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет

Re: Доброго дня-ночі!

Сообщение Atom » 02 фев 2014, 00:17

Вітаю
зараз на одному з сайтів про раллі в Украіні готуеться цілий розділ з усіею потрібною інформацію стосовно раллі на серійних авто

у найближчий час матеріал буде згуртованно і викладено в зручному форматі
bober
Новичок
Сообщения: 1
Зарегистрирован: 10 сен 2014, 21:22
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет

Re: Доброго дня-ночі!

Сообщение bober » 10 сен 2014, 21:47

Некрасов писал(а):Доброго дня!
Технічні вимоги для ралі на серійних автомобілях викладено у Додатку до регламенту цієї дисципліни, скачати його можна тут:
http://rally-ua.org/zmag/amateurtrophy.html
добрий день. прочитав "Технічні вимоги до автомобілів" є декілька запитань.
1) пункт 2 Діаметр циліндра та хід поршня не обмежені при збереженні оригінального блоку циліндрів.
Тобто я можу змінувати об’єм двигуна з 1.5 до 2.0 і виступати в групі до 1.6? блок целіндрів то оригінальний буде.
2) по безпеці. Де повинні розташовуватися аптечка і вогнегасник(и), знак аварійной зупинки?
і Чи можу я залишити штатні паски безпеки (атомобіль москвич 412)?
3) чи можна встановити розпорку задніх арок колес, шоб зміцнити кузов? прицьому зняти задні сидіння і закрити доступ до багажника.
4) чим може бути закритий доступ до багажника при відсутності сидінь задніх?
Аватара пользователя
Некрасов
Старейшина
Сообщения: 3189
Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Доброго дня-ночі!

Сообщение Некрасов » 21 сен 2014, 17:40

Раджу Вам задати ці вопроси у листі Генадію Мазепі, який, власне, входить в комітет з ралі на серійних авто, і там займається якраз технічними питаннями. Його відповідь буде не тільки корисною, а ще й офіційною. А це важливо для подальшої роботи.
Електронка: gsm@rbcmail.ru
Ответить

Вернуться в «Подготовка техники»