Subaru своїми руками
Re: Subaru своїми руками
Якщо бути точним, то цікавить саме побудова і саме Subaru WRX. Я з дитинства любив ці машини, тепер є нагода. Якщо не зможу потягнути фінансово побудову, то просто куплю якусь машинку за 1000-2000 уже готову, благо їх тут навалом.
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Subaru своїми руками
Ти маєш змогу купити за штуку-дві каркашену Субару? Певно, шо це якась помилка... Або не за штуку-дві, або не Субару)))yan87 писал(а):Якщо бути точним, то цікавить саме побудова і саме Subaru WRX. Я з дитинства любив ці машини, тепер є нагода. Якщо не зможу потягнути фінансово побудову, то просто куплю якусь машинку за 1000-2000 уже готову, благо їх тут навалом.
Насправді, в Україні є така штука, як група N4-стандарт. Це окрема група автомобілів, в якій дозволено робити дуже малі зміни порівняно зі стандартним автомобілем. Принципово - вварити каркас безпеки та поставити решту елементів безпеки, які регламентовано у Додатку J. Також дозволено замінити підвіску на спортивну, ну й поставити усілякі захисти. З мотором, гальмами, коробкою, мозгами та іншими ключовими елементами нічого робити не можна.
У підсумку ти отримуєш спортивний автомобіль з каркасом безпеки, який може змагатись в Україні, як у чемпіонаті, так і в Кубку Лиманів. Чи може він бути конкурентоздатним? Так, доведено Олександром Фельдманом, який тільки-но на такій самій Субарі заїхав п'ятим в Ялті.
Чи дорого така машина стане у побудові? Залежно від того, яку підвіску ти захочеш поставити, все решта не дуже дороге. Найдорожчим з обов'язкових елементів стане каркас безпеки, який менше штуки баксів просто не буває. Далі підуть сидіння, ремені, пожарка та інший мотлох. А от підвіска - це дійсно важлива штука. І тут є безліч варіантів, від відносно дешевих DMS та Більштайнів до Профлексів і топових Олінз та Рігер. Ціни коливатимуться від пари тисяч до десяти і більше.
Ну, й на закінчення короткої лекції))) Насправді, якщо тобі всьо то сподобається, ти потім зможеш додати ще грошей та перебудувати цю машину на "справжню" групу N4. Або, якщо не сподобається - продати її та забути про це.
Re: Subaru своїми руками
Дякую, добий Старійшина! Ви дуже сильно допомогли!
Я трішки не так висловився. Я мав на увазі за 2 штуки не субару, а сіати та пижики.
Одне питання. В "N4-стандарт" хіба можна їхати на автомобілях без діючої омологації? Субарік друга то досить старенький...
Дякую!
Я трішки не так висловився. Я мав на увазі за 2 штуки не субару, а сіати та пижики.
Одне питання. В "N4-стандарт" хіба можна їхати на автомобілях без діючої омологації? Субарік друга то досить старенький...
Дякую!
Re: Subaru своїми руками
Ще одне.
Відкрив технічні вимоги, та знайшов таку строчку:
"Перечисленні автомобілі повинні бути такими, які продавались через офіційних
дилерів на території України. (автомобілі повинні буди цивільної версії, а не версії
«спорт» чи «ралі спорт»)"
Швидше за все до версії спорт та раллі-спорт не відноситься стокова Імпреза ВіАрІкс. А як на рахунок того, що автомобіль має бути проданий через офіційного дилера?
Відкрив технічні вимоги, та знайшов таку строчку:
"Перечисленні автомобілі повинні бути такими, які продавались через офіційних
дилерів на території України. (автомобілі повинні буди цивільної версії, а не версії
«спорт» чи «ралі спорт»)"
Швидше за все до версії спорт та раллі-спорт не відноситься стокова Імпреза ВіАрІкс. А як на рахунок того, що автомобіль має бути проданий через офіційного дилера?
- ramon
- Новичок
- Сообщения: 149
- Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Subaru своїми руками
Мається на увазі, що дана модель офіційно продавалась в Україні... Тобто Імпреза проходить по цьому пункту...yan87 писал(а):Ще одне.
Відкрив технічні вимоги, та знайшов таку строчку:
"Перечисленні автомобілі повинні бути такими, які продавались через офіційних
дилерів на території України. (автомобілі повинні буди цивільної версії, а не версії
«спорт» чи «ралі спорт»)"
Швидше за все до версії спорт та раллі-спорт не відноситься стокова Імпреза ВіАрІкс. А як на рахунок того, що автомобіль має бути проданий через офіційного дилера?
rallybox motorsport
Re: Subaru своїми руками
Ясно, дякую!
Re: Subaru своїми руками
Кілька разів вдумливо перечитав технічні вимоги.
Судячи з цього:
У n4-стандард можуть їхати хоч Субару Форестер, або Ніва. Тобто головне, щоб автомобіль мав привід на 4 колеса та робочим об’ємом двигуна
щонайбільше 3500 куб/см. Я все правильно зрозумів? Тобто рік випуску, наявність діючої омологації не впливає ні на що?
Судячи з цього:
Код: Выделить всё
1.1. До групи «N 4 стандарт» відносяться серійні (модель випущена заводом
виробником у відповідності до вимог п. 2 ст. 254 Додатку «J» МСК ФІА), закриті
легкові автомобілі з повним приводом та приведеним робочим об’ємом двигуна
щонайбільше (або до 3500 куб/см. включно). Допускаються дво – п’ятидверні
заводські моделі таких автомобілів. Число місць для сидіння – не менше чотирьох.
Перечисленні автомобілі повинні бути такими, які продавались через офіційних
дилерів на території України. (автомобілі повинні буди цивільної версії, а не версії
«спорт» чи «ралі спорт»)
щонайбільше 3500 куб/см. Я все правильно зрозумів? Тобто рік випуску, наявність діючої омологації не впливає ні на що?
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Subaru своїми руками
Давай міркувати логічно. Автомобілі групи N4-стандарт змагаються в Чемпіонаті України разом з іншими в класі У4000. Що собою уявляє цей клас? Простими словами, цеyan87 писал(а):Кілька разів вдумливо перечитав технічні вимоги.
У n4-стандард можуть їхати хоч Субару Форестер, або Ніва. Тобто головне, щоб автомобіль мав привід на 4 колеса та робочим об’ємом двигуна
щонайбільше 3500 куб/см. Я все правильно зрозумів? Тобто рік випуску, наявність діючої омологації не впливає ні на що?
* перш за все, Субари та Міцубісі, в яких закінчився термін омологації
* Субари та Міцубісі, які мають омологацію, але підготовлені за вимогами групи N4-стандарт
* будь-які Субари та Міцубісі, які взагалі не відповідають омологації
* вся решта автомобілів незалежно від типу приводу з робочим об'ємом до 3500 куб. см (з урахуванням коефіціенту для турбованих моторів).
Тобто, якщо ти береш за основу автомобіль, в якого вже закінчився термін омологації, то ти взагалі не обмежений нічим крім Додатку J (тобто безпеки). Ну, і звісно ж, фінансами. Таким чином, першим кроком може бути побудова N4-стандарт, а далі (якщо дозволятиме гаманець) її можна переробити на повноцінну N-групу. При цьому вона все одно лишатиметься в класі У4000 через просрочену омологацію.
Re: Subaru своїми руками
Ясно, дякую! Найближчим часом куплю машину, і буду пробувати її перебудовувати.
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Subaru своїми руками
Твоє завзяття викликає тільки повагу, але я все ж таки радив би спершу поспілкуватись з тими, хто вже пройшов цей шлях. Просто щоб заздалегідь зрозуміти, що на тебе чекає. Ну, й принаймні каркас безпеки я б радив не ставити власноруч, а звернутися до професіоналів. Контакти тут: http://www.rally.in.ua/technik/item/616.htmlyan87 писал(а):Ясно, дякую! Найближчим часом куплю машину, і буду пробувати її перебудовувати.