Re: Подготовка авто по классу У9
Добавлено: 08 фев 2012, 23:26
Серйозна заявка.... З власного досвіду скажу, що для початківця і потенціалу таврії забагато буде.... Сезон добрий потрібно поїздити на ній, і тоді можливо варто задумуватись про потужніший автомобіль....
Купляти готову не дуже хотів бо більшість з них повністю(!) убиті [/quote]
серйозний аргумент.... звідки такі відомості?
Головний секрет - потрібно показувати СУПЕР результати, набагато кращі за конкурентів, і тоді, МОЖЛИВО, на тебе
звернуть увагу спонсори.....[/quote]
Ще раз вибачаюсь якщо когось образив!!!!!!!!!!! !!! Я зрозумів що у вас Ramon пристрасть саме до вісімки і розумію що ви в неї вклали б і 100000 тис. доларів якби їх мали! Сам такий же-у мене з 3 років була мрія до "потері пульса"-червоний ваз 2102. І вона збулась 3 роки тому, я з татом працював над нею 2(!) роки перед тим як вона поїхала(машина 76 р.в. з яких 20 років простояла в гаражі) то якась "унікальна" запчастина, то там зремонтувати, то проводка горить-стара машина, поки все не переберешділа не буде, ми туди вклали 2 тис. доларів та я й далі її буду модернізувати бо машина для ДУШІ(я гадаю 2108 для вас теж) і всеодно я головою розумію шо вона керуеться гірше ніж іномарки по 4-5 тис. доларів! Я якби мав можливість вкласти туди й 100000 я б це зробив бо вуона для мене як "рідна дитина" і всеодно вона не буде мерсом с-класа.
1.Я не про прискорення!!!!!!!!! Я про керованість, їдуми на ваз 2108 призаході в повотот на гравїї з заносом у мене відчуття шо ось-ось перевернемось, а при 160 км/год по наших дорогах-що зараз злетимо. Як тренувальна вона БОМБО, але виступати на ній важче, а 15000 тис. дол. на її тюнінг-це не розумно якщо цього можна досягти на іномарці за 7-8.
2.Спитай любого лівшу з яким рулем йому зручніше! ну чогось не можу так працювати коробкою правою рукою як лівою. Це у мене само собою неможу пояснити чого, просто неможу, чогось так лекше і все .
3.Я подивився 5 ралійних 8 і 9. Одна з них була придатна(!) 4 з яких було побудовано одною "сімєю"-і тільки та шо була в них нормальна, всі інші вибачте м'яко кажучи потребують повного ребілду.
4.Тут хотів обговорити як підвищити увагу ЗМІ до раллі, зокрема журналів, радіо, телебачення, вуличної реклами і т.п. для тогощоб привести білше фанів не трасу-у всьому світі на цьому тримається раллі! Я готови самому розробляти журнал, видавати його за свій кошт і роздавати безплатно наприклад у своєму коледжу щоб привести 5-10 людей на крос чи етап ЧУ в чернівцях! Якщо так будуть робити всі і люди будуть приходити, організатори краще продумуватимуть культурне програму, місця спостереження за перегонами будуть краще організовувати і т.п., а чим краще захід тим бульше уваги змі-тут і спонсори! А далі замкнуте коло-більше людей->більше грошей в організаторів->краще захід->спонсори->більше матеріальна підтримка спорцменів->більший пелотон->більше людей...
Схема проста- виконання важке, але разом можна багато змінити, як в приказці-одну паличку зламаєш, а пучок... Я зрозумів що якшо не зробиш ти це за тебе ніхто не зробить...
І дуже сильно прошу не сваритись на форумах.
Купляти готову не дуже хотів бо більшість з них повністю(!) убиті [/quote]
серйозний аргумент.... звідки такі відомості?
Головний секрет - потрібно показувати СУПЕР результати, набагато кращі за конкурентів, і тоді, МОЖЛИВО, на тебе
звернуть увагу спонсори.....[/quote]
Ще раз вибачаюсь якщо когось образив!!!!!!!!!!! !!! Я зрозумів що у вас Ramon пристрасть саме до вісімки і розумію що ви в неї вклали б і 100000 тис. доларів якби їх мали! Сам такий же-у мене з 3 років була мрія до "потері пульса"-червоний ваз 2102. І вона збулась 3 роки тому, я з татом працював над нею 2(!) роки перед тим як вона поїхала(машина 76 р.в. з яких 20 років простояла в гаражі) то якась "унікальна" запчастина, то там зремонтувати, то проводка горить-стара машина, поки все не переберешділа не буде, ми туди вклали 2 тис. доларів та я й далі її буду модернізувати бо машина для ДУШІ(я гадаю 2108 для вас теж) і всеодно я головою розумію шо вона керуеться гірше ніж іномарки по 4-5 тис. доларів! Я якби мав можливість вкласти туди й 100000 я б це зробив бо вуона для мене як "рідна дитина" і всеодно вона не буде мерсом с-класа.
1.Я не про прискорення!!!!!!!!! Я про керованість, їдуми на ваз 2108 призаході в повотот на гравїї з заносом у мене відчуття шо ось-ось перевернемось, а при 160 км/год по наших дорогах-що зараз злетимо. Як тренувальна вона БОМБО, але виступати на ній важче, а 15000 тис. дол. на її тюнінг-це не розумно якщо цього можна досягти на іномарці за 7-8.
2.Спитай любого лівшу з яким рулем йому зручніше! ну чогось не можу так працювати коробкою правою рукою як лівою. Це у мене само собою неможу пояснити чого, просто неможу, чогось так лекше і все .
3.Я подивився 5 ралійних 8 і 9. Одна з них була придатна(!) 4 з яких було побудовано одною "сімєю"-і тільки та шо була в них нормальна, всі інші вибачте м'яко кажучи потребують повного ребілду.
4.Тут хотів обговорити як підвищити увагу ЗМІ до раллі, зокрема журналів, радіо, телебачення, вуличної реклами і т.п. для тогощоб привести білше фанів не трасу-у всьому світі на цьому тримається раллі! Я готови самому розробляти журнал, видавати його за свій кошт і роздавати безплатно наприклад у своєму коледжу щоб привести 5-10 людей на крос чи етап ЧУ в чернівцях! Якщо так будуть робити всі і люди будуть приходити, організатори краще продумуватимуть культурне програму, місця спостереження за перегонами будуть краще організовувати і т.п., а чим краще захід тим бульше уваги змі-тут і спонсори! А далі замкнуте коло-більше людей->більше грошей в організаторів->краще захід->спонсори->більше матеріальна підтримка спорцменів->більший пелотон->більше людей...
Схема проста- виконання важке, але разом можна багато змінити, як в приказці-одну паличку зламаєш, а пучок... Я зрозумів що якшо не зробиш ти це за тебе ніхто не зробить...
І дуже сильно прошу не сваритись на форумах.