Как выбрать авто для ралли?

Технический форум! Режим, варим, точим, крутим, вертим, красим, клеем, заводим, едим.
Аватара пользователя
Костя
Новичок
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Чернівці

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Костя » 08 фев 2012, 23:26

Серйозна заявка.... З власного досвіду скажу, що для початківця і потенціалу таврії забагато буде.... Сезон добрий потрібно поїздити на ній, і тоді можливо варто задумуватись про потужніший автомобіль....



Купляти готову не дуже хотів бо більшість з них повністю(!) убиті [/quote]
серйозний аргумент.... :nez-nayu: звідки такі відомості?




Головний секрет - потрібно показувати СУПЕР результати, набагато кращі за конкурентів, і тоді, МОЖЛИВО, на тебе
звернуть увагу спонсори.....[/quote]

Ще раз вибачаюсь якщо когось образив!!!!!!!!!!! :smu:sche_nie:!!! Я зрозумів що у вас Ramon пристрасть саме до вісімки і розумію що ви в неї вклали б і 100000 тис. доларів якби їх мали! Сам такий же-у мене з 3 років була мрія до "потері пульса"-червоний ваз 2102. І вона збулась 3 роки тому, я з татом працював над нею 2(!) роки перед тим як вона поїхала(машина 76 р.в. з яких 20 років простояла в гаражі) то якась "унікальна" запчастина, то там зремонтувати, то проводка горить-стара машина, поки все не переберешділа не буде, ми туди вклали 2 тис. доларів та я й далі її буду модернізувати бо машина для ДУШІ(я гадаю 2108 для вас теж) і всеодно я головою розумію шо вона керуеться гірше ніж іномарки по 4-5 тис. доларів! Я якби мав можливість вкласти туди й 100000 я б це зробив бо вуона для мене як "рідна дитина" і всеодно вона не буде мерсом с-класа.

1.Я не про прискорення!!!!!!!!! Я про керованість, їдуми на ваз 2108 призаході в повотот на гравїї з заносом у мене відчуття шо ось-ось перевернемось, а при 160 км/год по наших дорогах-що зараз злетимо. Як тренувальна вона БОМБО, але виступати на ній важче, а 15000 тис. дол. на її тюнінг-це не розумно якщо цього можна досягти на іномарці за 7-8.

2.Спитай любого лівшу з яким рулем йому зручніше! ну чогось не можу так працювати коробкою правою рукою як лівою. Це у мене само собою неможу пояснити чого, просто неможу, чогось так лекше і все :nez-nayu: .

3.Я подивився 5 ралійних 8 і 9. Одна з них була придатна(!) 4 з яких було побудовано одною "сімєю"-і тільки та шо була в них нормальна, всі інші вибачте м'яко кажучи потребують повного ребілду.

4.Тут хотів обговорити як підвищити увагу ЗМІ до раллі, зокрема журналів, радіо, телебачення, вуличної реклами і т.п. для тогощоб привести білше фанів не трасу-у всьому світі на цьому тримається раллі! Я готови самому розробляти журнал, видавати його за свій кошт і роздавати безплатно наприклад у своєму коледжу щоб привести 5-10 людей на крос чи етап ЧУ в чернівцях! Якщо так будуть робити всі і люди будуть приходити, організатори краще продумуватимуть культурне програму, місця спостереження за перегонами будуть краще організовувати і т.п., а чим краще захід тим бульше уваги змі-тут і спонсори! А далі замкнуте коло-більше людей->більше грошей в організаторів->краще захід->спонсори->більше матеріальна підтримка спорцменів->більший пелотон->більше людей...
Схема проста- виконання важке, але разом можна багато змінити, як в приказці-одну паличку зламаєш, а пучок... Я зрозумів що якшо не зробиш ти це за тебе ніхто не зробить...

І дуже сильно прошу не сваритись на форумах.
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
Аватара пользователя
Костя
Новичок
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Чернівці

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Костя » 08 фев 2012, 23:39

Бачу, що тобі це дійсно важливо - тож давай розберемось докладно.
1. Ти нікого не образив, бо це взагалі неможливо під час розмов між чоловіками.
2. Вісімка (як і будь-яка інша машина) їде так, як їде екіпаж, шо нею керує.
3. Тато твій - розумна людина, передавай йому вшанування особисто від мене.

Стосовно ж твого ставлення до європейських, японських або російських машин - раджу тобі трошки його переглянути. Через таку просту причину: нема нічого спільного між ЦИВІЛЬНИМ та СПОРТИВНИМ автомобілями, навіть якщо вони будуть не тільки однієї марки, а бодай однієї моделі, одного покоління та одного року випуску. Довести це тверждення досить складно, але ти можеш просто повірити на слово. Або зателефонувати, наприклад, моєму тезці та другу Володимиру Волошину, який їздить на Opel Kadett 1981 року випуску, і досить регулярно виграє на ньому ралі - принаймні в своєму класі. Присягаюся, він здатен перевернути твоє уявлення про світ спортивних автомобілів.[/quote]

1.Це дуже добре, це написано щиро.
2.Я це чудово розумію! Але навіть Салюк не переможе на "велосипеді"...
3.Обов'язково передам.
4.Передзвоню... Пам'ятаєте ми мали також поспілкуватись по телефону стосовно тих людей яких ви порадили та кубку лиманів. Я :ps_ih: тоді не передзвонив через другого оператора, а через пару днів у мене почалась сесія в коледжі та немав часу на це- 2 тижні сидів за книжками й гуглов од 2-х ночі, а у 8 вже був у коледжі та забув про це і згадав тілки зараз...вибачте. Якщо ви не проти можемо поспілкуватись коли вам зручно.
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
Аватара пользователя
ramon
Новичок
Сообщения: 149
Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Львів
Контактная информация:

Как выбрать авто для ралли?

Сообщение ramon » 09 фев 2012, 00:23

У мене немає пристрасті до жодної конкретної марки автомобіля, я констатую факт...що на слабших машинах можна об'їжджати сильніші....
rallybox motorsport
Аватара пользователя
ramon
Новичок
Сообщения: 149
Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Львів
Контактная информация:

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение ramon » 09 фев 2012, 01:03

Костя писал(а):
2.Спитай любого лівшу з яким рулем йому зручніше! ну чогось не можу так працювати коробкою правою рукою як лівою. Це у мене само собою неможу пояснити чого, просто неможу, чогось так лекше і все :nez-nayu: .
коробка передач має 6ть положень..... декілька тренувань, і передачі будуть вмикатись прекрасно двома руками..... Я їздив на праворульній машині, і жодного дискомфорту у мене не було...
Головне в керуванні руль і педалі, а вони в обох випадках однакові... :hi_hi_hi:
rallybox motorsport
Аватара пользователя
OMAR
Новичок
Сообщения: 96
Зарегистрирован: 11 июн 2010, 21:06
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Житомир
Контактная информация:

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение OMAR » 09 фев 2012, 10:14

ще один великий плюс вітчизняного авто це те, що ніколи немає проблем з з\ч. А це досить важливо при будуванні авто і спорядженні зіпа...
Ярослав
Новичок
Сообщения: 28
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 12:48
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Киев

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Ярослав » 09 фев 2012, 10:35

Костя, покупай самую дешёвую Калину (2006 г.в. 4500уе) и строй её. Всё-таки это уже хоть как-то напоминает АВТОМОБИЛЬ, самый лучшая модель из всех ВАЗ-ов. Восьмёрки скорее всего уйдут в небытиё скоро имхо), им же сколько лет..
Аватара пользователя
Костя
Новичок
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Чернівці

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Костя » 09 фев 2012, 18:30

ramon писал(а):
Костя писал(а):
2.Спитай любого лівшу з яким рулем йому зручніше! ну чогось не можу так працювати коробкою правою рукою як лівою. Це у мене само собою неможу пояснити чого, просто неможу, чогось так лекше і все :nez-nayu: .
коробка передач має 6ть положень..... декілька тренувань, і передачі будуть вмикатись прекрасно двома руками..... Я їздив на праворульній машині, і жодного дискомфорту у мене не було...
Головне в керуванні руль і педалі, а вони в обох випадках однакові... :hi_hi_hi:
Головне в керуванні руль і педалі, я не сперечаюсь, і прасою рукою при швидкому перемиканні інколи вмикаю 3 замість 1 і наоборот, це буває рідко ~5 раз з 100, а лівою цього нема.
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
Аватара пользователя
Костя
Новичок
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Чернівці

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Костя » 09 фев 2012, 18:34

OMAR писал(а):ще один великий плюс вітчизняного авто це те, що ніколи немає проблем з з\ч. А це досить важливо при будуванні авто і спорядженні зіпа...
Це давно не плюс...як мінімум гальма, дифиренціали й підвіска які ставлять на 2108 давно японських чи європейських виробників.
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
Аватара пользователя
Костя
Новичок
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Чернівці

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Костя » 09 фев 2012, 18:38

Ярослав писал(а):Костя, покупай самую дешёвую Калину (2006 г.в. 4500уе) и строй её. Всё-таки это уже хоть как-то напоминает АВТОМОБИЛЬ, самый лучшая модель из всех ВАЗ-ов. Восьмёрки скорее всего уйдут в небытиё скоро имхо), им же сколько лет..
Калина в большенстве слачаев строитса для асвальта, а ВАЗмёрки будут бегать ещо 100 лет, ибо они действительно бюджетны, а в нашей стране люди мягко говоря не богатые.
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
Аватара пользователя
ramon
Новичок
Сообщения: 149
Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Львів
Контактная информация:

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение ramon » 09 фев 2012, 21:26

Костя писал(а):
OMAR писал(а):ще один великий плюс вітчизняного авто це те, що ніколи немає проблем з з\ч. А це досить важливо при будуванні авто і спорядженні зіпа...
Це давно не плюс...як мінімум гальма, дифиренціали й підвіска які ставлять на 2108 давно японських чи європейських виробників.
Чим більше читаю цю тему, тим більше дізнаюся нових фактів про підготовку вісімок :bra_vo: :ya_hoo_oo: Не варто порівнювати Спортивні деталі з розхідними деталями або з кузовщиною...

Цікаво як ти будеш шукати під час гонки в глухому карпатському селі радіатор до нісана, або лобове скло ....

І напевно здивую тебе, але на японця також потрібно буде купувати гальма, КПП, підвіску, Європейських або японських виробників....
Костя писал(а):
Калина в большенстве слачаев строитса для асвальта, а ВАЗмёрки будут бегать ещо 100 лет, ибо они действительно бюджетны, а в нашей стране люди мягко говоря не богатые.
Звідки цитати?
rallybox motorsport
Ответить

Вернуться в «Подготовка техники»