Страница 1 из 8

Как выбрать авто для ралли?

Добавлено: 07 фев 2012, 21:54
Костя
Всім ПРИВІТ :ya_hoo_oo: !
Всю тему перечитав 2 рази :ras_pal_cov_ka: ,але так і не зрозумів що можна "всунути" в авто у9 :ne_ne_ne: .
Прошу пояснити. Авто Nissan Sunny чи Toyota Corolla :du_el: .
Просто покіщо не вирішив :ti_pa: , раніше хотів 2108 1600Н :rally: , але серйозно поїхавши на вище сказаних япошках (не бойових(!) зрозумів що 2108 "не машина" :ti_pa: . Може я неправий, але факт на "лицце" :cry_ing: ) :-( :-( :-(

Re: Подготовка авто по классу У9

Добавлено: 07 фев 2012, 23:52
Некрасов
Костя писал(а):Всім ПРИВІТ :ya_hoo_oo: !
Всю тему перечитав 2 рази :ras_pal_cov_ka: ,але так і не зрозумів що можна "всунути" в авто у9 :ne_ne_ne: .
Прошу пояснити. Авто Nissan Sunny чи Toyota Corolla :du_el: .
Всунути можна шо завгодно куди завгодно, питання - нашо? Є бажання їздити саме на Короллі або Санні - то купи в Одесі вже готові бойові. Все вже вигадано, нашо тобі розробляти зелений гуталін, якщо весь світ вже давно користується чорним?
Мені, звісно, байдуже, я не є твоїм тренером - але купляти японця, вварювати туди каркас, ставити пожарку, сідушки, всіляку лабуду, та потім ще переробляти те, що зробив невміло або незграбно... Нашо? Ти хочеш їздити чи трахатись? Або ти гратимеш машину, або вона - тебе, третього не буде.
А, іще - мало не забув. Навіть якщо ти побудуєш таку машину, ти її потім фіг продаси. Адже кожен потенційний покупець буде думати так само, як і ти - тобто захоче самостійно наступити на всі можливі граблі.

Как выбрать авто для ралли?

Добавлено: 07 фев 2012, 23:56
ramon
Костя писал(а):Всім ПРИВІТ :ya_hoo_oo: !
Всю тему перечитав 2 рази :ras_pal_cov_ka: ,але так і не зрозумів що можна "всунути" в авто у9 :ne_ne_ne: .
Прошу пояснити. Авто Nissan Sunny чи Toyota Corolla :du_el: .
Просто покіщо не вирішив :ti_pa: , раніше хотів 2108 1600Н :rally: , але серйозно поїхавши на вище сказаних япошках (не бойових(!) зрозумів що 2108 "не машина" :ti_pa: . Може я неправий, але факт на "лицце" :cry_ing: ) :-( :-( :-(
Є два варіанти: або машина будується згідно омологації, або згідно сертифікації.... У першому випадку всі переробки повинні строго відповідати омологації...А у другому випадку варіантів набагато більше. Але японців думаю краще робити згідно омологації...

Можливо 2108 і не машина для когось.... але думаю перед вибором машини потрібно вияснити вартість запчастин для побудови бойової машини, розхідних запчастин, кузовних деталей.... і порівняти з 2108...а ще знайти людей які мають досвід по підготовці і обслуговуванні таких машин. Ну і продати вісімку буде простіше....

Re: Подготовка авто по классу У9

Добавлено: 08 фев 2012, 18:11
Костя
Некрасов писал(а):
Костя писал(а):Всім ПРИВІТ :ya_hoo_oo: !
Всю тему перечитав 2 рази :ras_pal_cov_ka: ,але так і не зрозумів що можна "всунути" в авто у9 :ne_ne_ne: .
Прошу пояснити. Авто Nissan Sunny чи Toyota Corolla :du_el: .
Всунути можна шо завгодно куди завгодно, питання - нашо? Є бажання їздити саме на Короллі або Санні - то купи в Одесі вже готові бойові. Все вже вигадано, нашо тобі розробляти зелений гуталін, якщо весь світ вже давно користується чорним?
Мені, звісно, байдуже, я не є твоїм тренером - але купляти японця, вварювати туди каркас, ставити пожарку, сідушки, всіляку лабуду, та потім ще переробляти те, що зробив невміло або незграбно... Нашо? Ти хочеш їздити чи трахатись? Або ти гратимеш машину, або вона - тебе, третього не буде.
А, іще - мало не забув. Навіть якщо ти побудуєш таку машину, ти її потім фіг продаси. Адже кожен потенційний покупець буде думати так само, як і ти - тобто захоче самостійно наступити на всі можливі граблі.
По перше дякую за відповідь :sh_ok: ! По друге-каркас, пожарку, посилення кузова, установку ковшів і т.п. хотів залишити професіоналам, бо нафіг не не хочу "ліпити ГОРБАТОГО"(!), є такий вислів-як не циган не масти сраку вуглем(!), самому думав робити мотор коробку та дешо по підвісці, це робить мій тато ~30 років і 6 я у нього "стажеруюсь".
По третє-купівля чи побудова машини йшла з тим розрахунком шо продавати її ніхто не буде продавати (!) і вона "умре" в мене дома, а не на продаж. Про те, де я точно наступлю на граблі, вже вище написано-буде віддано знаючим людям ,ПРОФІ в своему ділі(!), тому шо хочу їздити, а не трахатись!
Купляти готову не дуже хотів бо більшість з них повністю(!) убиті, якщо е хороші варіанти, а не напів трупи можна й подивитись, впринципі мене хвилює кузов, а то шо можна поміняти абсолютно не грибе :ti_pa: (!)

Re: Подготовка авто по классу У9

Добавлено: 08 фев 2012, 18:19
Некрасов
Ну ось, наприклад, Санні:
viewtopic.php?f=43&t=1214

Re: Подготовка авто по классу У9

Добавлено: 08 фев 2012, 18:32
Костя
Є два варіанти: або машина будується згідно омологації, або згідно сертифікації.... У першому випадку всі переробки повинні строго відповідати омологації...А у другому випадку варіантів набагато більше. Але японців думаю краще робити згідно омологації...

Можливо 2108 і не машина для когось.... але думаю перед вибором машини потрібно вияснити вартість запчастин для побудови бойової машини, розхідних запчастин, кузовних деталей.... і порівняти з 2108...а ще знайти людей які мають досвід по підготовці і обслуговуванні таких машин. Ну і продати вісімку буде простіше....[/quote]

Прошу вибачити якшо когось образив :-( :-( :-( :cry_ing: :smu:sche_nie: , ну просто вісімка так не їде та я розглядав варіант бойової машини з правим рулем, бо мені так набагато зручніше їздити(я лівша), а з правим рулем можу взяти королу 89 за половину ціни яку просять за звичайну 2108, але тато мене переконав шо в транспортуванні її це дуже великий гемор (обгон, обїзд і т.п.). Я вище сказав шо туди де не зняю лізти не буду(!) бо це безпека екіпажу (не дай бог звіснож) і кількість фінішів, та я вже казав шо думки про перепродаж також небуло.
Про обслуговування думав в першу чергу! Так склалося шо більшість татових родичів та знайомих займаюстся машинами і їх тюнінгом, дехто й суто "спротивними"( навіть малою авіацією(!) тому й хотів японця, а не європейтя так як загальний досвід по ним більше.

Re: Подготовка авто по классу У9

Добавлено: 08 фев 2012, 18:47
Костя
Некрасов писал(а):Ну ось, наприклад, Санні:
viewtopic.php?f=43&t=1214
:bra_vo: :men:
Це варіант, просто хочу подивитись на нього в живу, а зробити це раніше ніж зійде сніг не можу, та й просто хотів поради профі, бо напрягати Валерія Берчу чи Василя Горецького по кожній фігні яка прийде мені в голову після тих чи інших подій м'яко кажучи неввічливо (можуть і послати :ti_pa: ), а форуми, як я думав і для цього існують, тобто ділитись досвідом за для загального блага. Якшо я не правий то я не туди попав :-( , хоча я думаю що тут тільки ті хто "хворі" на всю голову РАЛЛІ :ya_hoo_oo: :rally: :du_ma_et: і ввазають це справою всого життя!

Re: Подготовка авто по классу У9

Добавлено: 08 фев 2012, 18:58
Костя
Ще одне, я просто не знайшов такої теми-СПОНЦОРИ! Мені здається це буде цікаво, не подумайте шо я "наївний" та думаю шо там будуть всі розповідати про сикрети притягування спонцогів(!) зовсім ні(!) :ne_ne_ne: просто там є ще шо обсудити багатьом людям(!), я вцьому більш ніж впевнений що це варто уваги!
Всі подробиці та ідеї буду писати в темі, якщо звіснож така буде :ti_pa: :nez-nayu:, просто як нікому не цікаво не хочу "мусорити" на форумі, тому сам не ствотив...

Re: Подготовка авто по классу У9

Добавлено: 08 фев 2012, 21:47
ramon
Костя писал(а): ну просто вісімка так не їде
Серйозна заявка.... З власного досвіду скажу, що для початківця і потенціалу таврії забагато буде.... Сезон добрий потрібно поїздити на ній, і тоді можливо варто задумуватись про потужніший автомобіль....
Костя писал(а): я розглядав варіант бойової машини з правим рулем, бо мені так набагато зручніше їздити(я лівша), а з правим рулем можу взяти королу 89 за половину ціни яку просять за звичайну 2108, але тато мене переконав шо в транспортуванні її це дуже великий гемор (обгон, обїзд і т.п.).
А яке відношення має правий руль, до того що ти лівша? :hi_hi_hi:
Костя писал(а): Купляти готову не дуже хотів бо більшість з них повністю(!) убиті
серйозний аргумент.... :nez-nayu: звідки такі відомості?

Костя писал(а): Ще одне, я просто не знайшов такої теми-СПОНЦОРИ! Мені здається це буде цікаво, не подумайте шо я "наївний" та думаю шо там будуть всі розповідати про сикрети притягування спонцогів(!) зовсім ні(!) :ne_ne_ne: просто там є ще шо обсудити багатьом людям(!), я вцьому більш ніж впевнений що це варто уваги!
Головний секрет - потрібно показувати СУПЕР результати, набагато кращі за конкурентів, і тоді, МОЖЛИВО, на тебе звернуть увагу спонсори.....

Re: Подготовка авто по классу У9

Добавлено: 08 фев 2012, 23:17
Некрасов
Костя писал(а): Прошу вибачити якшо когось образив :-( :-( :-( :cry_ing: :smu:sche_nie: , ну просто вісімка так не їде та я розглядав варіант бойової машини з правим рулем, бо мені так набагато зручніше їздити(я лівша), а з правим рулем можу взяти королу 89 за половину ціни яку просять за звичайну 2108, але тато мене переконав шо в транспортуванні її це дуже великий гемор (обгон, обїзд і т.п.). Я вище сказав шо туди де не зняю лізти не буду(!) бо це безпека екіпажу (не дай бог звіснож) і кількість фінішів, та я вже казав шо думки про перепродаж також небуло.
Про обслуговування думав в першу чергу! Так склалося шо більшість татових родичів та знайомих займаюстся машинами і їх тюнінгом, дехто й суто "спротивними"( навіть малою авіацією(!) тому й хотів японця, а не європейтя так як загальний досвід по ним більше.
Бачу, що тобі це дійсно важливо - тож давай розберемось докладно.
1. Ти нікого не образив, бо це взагалі неможливо під час розмов між чоловіками.
2. Вісімка (як і будь-яка інша машина) їде так, як їде екіпаж, шо нею керує.
3. Тато твій - розумна людина, передавай йому вшанування особисто від мене.

Стосовно ж твого ставлення до європейських, японських або російських машин - раджу тобі трошки його переглянути. Через таку просту причину: нема нічого спільного між ЦИВІЛЬНИМ та СПОРТИВНИМ автомобілями, навіть якщо вони будуть не тільки однієї марки, а бодай однієї моделі, одного покоління та одного року випуску. Довести це тверждення досить складно, але ти можеш просто повірити на слово. Або зателефонувати, наприклад, моєму тезці та другу Володимиру Волошину, який їздить на Opel Kadett 1981 року випуску, і досить регулярно виграє на ньому ралі - принаймні в своєму класі. Присягаюся, він здатен перевернути твоє уявлення про світ спортивних автомобілів.