Как выбрать авто для ралли?

Технический форум! Режим, варим, точим, крутим, вертим, красим, клеем, заводим, едим.
Аватара пользователя
Костя
Новичок
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Чернівці

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Костя » 09 фев 2012, 21:54

ramon писал(а):
Костя писал(а):
OMAR писал(а):ще один великий плюс вітчизняного авто це те, що ніколи немає проблем з з\ч. А це досить важливо при будуванні авто і спорядженні зіпа...
Це давно не плюс...як мінімум гальма, дифиренціали й підвіска які ставлять на 2108 давно японських чи європейських виробників.
Чим більше читаю цю тему, тим більше дізнаюся нових фактів про підготовку вісімок :bra_vo: :ya_hoo_oo: Не варто порівнювати Спортивні деталі з розхідними деталями або з кузовщиною...

Цікаво як ти будеш шукати під час гонки в глухому карпатському селі радіатор до нісана, або лобове скло ....

І напевно здивую тебе, але на японця також потрібно буде купувати гальма, КПП, підвіску, Європейських або японських виробників....
Костя писал(а):
Калина в большенстве слачаев строитса для асвальта, а ВАЗмёрки будут бегать ещо 100 лет, ибо они действительно бюджетны, а в нашей стране люди мягко говоря не богатые.
Звідки цитати?
1. У тебе гальма торгмаш чи брембо? дифф АТ автоваз чи кавліфе? амортизатори Дорожняя Карта чи більштайн?????????
1.2. Згадуєм страшне слово-Кузовщина :ps_ih: аааааааааааа!!!! та такий ніссан у майже ідеальному стані з німеччини мені привезуть за 500-700 євро, просто не розтаможити можна уявляєш??? а радіатор, скло і т.п. там точно не знайду тут не спорю, у цьому "наша" машина точно виграє
2.Я небачи жодної калини підготовленої до раллі на гравії, може мало бачив :za_da_va_la:
2.1. КИНЬ У МНЕНЕ КАМЕНЕМ ЯЕЩО Я НЕ ПРАВИЙ! От польша наприклад-приїхав з відти дядя до моєї двоюрідної сестри (людина середнього статку там!)має дві машини мінівен тойота за 2010 рік і мерса с-класа за 2006 р., а у нас більшість людей мають убиту копєйку і це заїбісь( вибачте за мат), а в забитому карпатському селі як є 1запор на 15 людей то це майже "царське село". а жигулі, волги, таврії будуть їхати та переживуть більшість тих самих с-класів і похер шо троїть, похер шо пічка не гріе і на вулиці -20 а в салоні -17, похір шо одна фара світиь, бо у більшості людей нема грошей на шось ліпше. Це українська реальність, а не придумані мною цитати...
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
Ярослав
Новичок
Сообщения: 28
Зарегистрирован: 08 сен 2010, 12:48
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Киев

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Ярослав » 09 фев 2012, 21:55

Костя писал(а):
Ярослав писал(а):Костя, покупай самую дешёвую Калину (2006 г.в. 4500уе) и строй её. Всё-таки это уже хоть как-то напоминает АВТОМОБИЛЬ, самый лучшая модель из всех ВАЗ-ов. Восьмёрки скорее всего уйдут в небытиё скоро имхо), им же сколько лет..
Калина в большенстве слачаев строитса для асвальта, а ВАЗмёрки будут бегать ещо 100 лет, ибо они действительно бюджетны, а в нашей стране люди мягко говоря не богатые.
http://www.drive2.ru/cars/lada/kalina_h ... freeman87/

http://www.drive2.ru/cars/lada/kalina_h ... 9514/#post

http://www.youtube.com/results?search_q ... .1.6-1l5l0

Моё мнение, что восьмёркам не много осталось.. как только первые калины подешевеют до $2-3тыс. Уже постепенно пересаживаются на них, особенно Россия.
Аватара пользователя
ramon
Новичок
Сообщения: 149
Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Львів
Контактная информация:

Как выбрать авто для ралли?

Сообщение ramon » 09 фев 2012, 22:27

Костя писал(а):
1. У тебе гальма торгмаш чи брембо? дифф АТ автоваз чи кавліфе? амортизатори Дорожняя Карта чи більштайн?????????
1.2. Згадуєм страшне слово-Кузовщина :ps_ih: аааааааааааа!!!! та такий ніссан у майже ідеальному стані з німеччини мені привезуть за 500-700 євро, просто не розтаможити можна уявляєш??? а радіатор, скло і т.п. там точно не знайду тут не спорю, у цьому "наша" машина точно виграє
2.Я небачи жодної калини підготовленої до раллі на гравії, може мало бачив :za_da_va_la:
2.1. КИНЬ У МНЕНЕ КАМЕНЕМ ЯЕЩО Я НЕ ПРАВИЙ! От польша наприклад-приїхав з відти дядя до моєї двоюрідної сестри (людина середнього статку там!)має дві машини мінівен тойота за 2010 рік і мерса с-класа за 2006 р., а у нас більшість людей мають убиту копєйку і це заїбісь( вибачте за мат), а в забитому карпатському селі як є 1запор на 15 людей то це майже "царське село". а жигулі, волги, таврії будуть їхати та переживуть більшість тих самих с-класів і похер шо троїть, похер шо пічка не гріе і на вулиці -20 а в салоні -17, похір шо одна фара світиь, бо у більшості людей нема грошей на шось ліпше. Це українська реальність, а не придумані мною цитати...
Почнемо з того, що у мене немає вісімки... :nez-nayu: У мене тренувальна таврія, і ще на обслуговуванні два Сеати Ібіци і дві вісімки....
Далі...
1 У 85% Українських ралійних вісімок гальма СТАНДАРТНІ, не враховуючи невеликі модифікації... Дифи також Росія....
2 Перед тим як робити гучні заяви, спершу варто скористатися гуглом.... Там є відповіді на дуже багато запитаннь.
І зрозумій, що ніхто не хоче тобі впарити вісімку.... Хочеш крутити японця, то крути, щоб він нормально почав їздити, щоб вилікувати всі дитячі болячки свіжо збудованої машини, ти витратиш сезон... Тоді ще сезон на те, щоб навчитися їздити...
Як каже пан Щукін, потрібно оприділитися з цілями та задачами...
rallybox motorsport
Аватара пользователя
ramon
Новичок
Сообщения: 149
Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Львів
Контактная информация:

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение ramon » 09 фев 2012, 22:43

rallybox motorsport
Аватара пользователя
Некрасов
Старейшина
Сообщения: 3189
Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Некрасов » 09 фев 2012, 23:26

Костя писал(а):2.Я це чудово розумію! Але навіть Салюк не переможе на "велосипеді"...
Штука в тому, шо Салюк навіть на велосипеді буде їхати швидко. Адже є таке джалізове правило автоспорту:

"Важливо розуміти, ЯК виграти гонку. НА ЧОМУ її виграти - то вже інше питання".

Тобто ти не з того кінця почав, як мені здається. Хочеш японця - твоє право, твоя мрія, роби що хочеш. З моєї точки зору, виграєш час, якщо купиш вже готову бойову машину - бо зможеш одразу починати тренуватись тощо. А побудова власної триватиме рік, який ти вже ніколи не повернеш. Молодість плине, реакції стають гіршими. Якщо хочеш швидко їздити - не гай часу, купляй готову машину та вчись їздити. А якщо хочеш будувати ралі-кари - то будуй. Але це різні речі. Тут вже пана Щукіна цитували, я ладен приєднатися.

Чи не заперечуватиме вельмишановне панство, якщо я останні сторінки чотири винесу у окрему тему? Бо вона вже стала ширшою за клас У9, і торкається вибору автомобіля для ралі взагалі...
Аватара пользователя
ramon
Новичок
Сообщения: 149
Зарегистрирован: 07 дек 2008, 22:28
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Львів
Контактная информация:

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение ramon » 09 фев 2012, 23:48

Некрасов писал(а):
Костя писал(а):2.Я це чудово розумію! Але навіть Салюк не переможе на "велосипеді"...
Штука в тому, шо Салюк навіть на велосипеді буде їхати швидко. Адже є таке джазлізове правило автоспорту:

"Важливо розуміти, ЯК виграти гонку. НА ЧОМУ її виграти - то вже інше питання".

Тобто ти не з того кінця почав, як мені здається. Хочеш японця - твоє право, твоя мрія, роби що хочеш. З моєї точки зору, виграєш час, якщо купиш вже готову бойову машину - бо зможеш одразу починати тренуватись тощо. А побудова власної триватиме рік, який ти вже ніколи не повернеш. Молодість плине, реакції стають гіршими. Якщо хочеш швидко їздити - не гай часу, купляй готову машину та вчись їздити. А якщо хочеш будувати ралі-кари - то будуй. Але це різні речі. Тут вже пана Щукіна цитували, я ладен приєднатися.

Чи не заперечуватиме вельмишановне панство, якщо я останні сторінки чотири винесу у окрему тему? Бо вона вже стала ширшою за клас У9, і торкається вибору автомобіля для ралі взагалі...
Так, в окрему тему!
Дякую!
rallybox motorsport
Аватара пользователя
Костя
Новичок
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Чернівці

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Костя » 10 фев 2012, 14:35

Некрасов писал(а):
Костя писал(а):2.Я це чудово розумію! Але навіть Салюк не переможе на "велосипеді"...
Штука в тому, шо Салюк навіть на велосипеді буде їхати швидко. Адже є таке джалізове правило автоспорту:

"Важливо розуміти, ЯК виграти гонку. НА ЧОМУ її виграти - то вже інше питання".

Тобто ти не з того кінця почав, як мені здається. Хочеш японця - твоє право, твоя мрія, роби що хочеш. З моєї точки зору, виграєш час, якщо купиш вже готову бойову машину - бо зможеш одразу починати тренуватись тощо. А побудова власної триватиме рік, який ти вже ніколи не повернеш. Молодість плине, реакції стають гіршими. Якщо хочеш швидко їздити - не гай часу, купляй готову машину та вчись їздити. А якщо хочеш будувати ралі-кари - то будуй. Але це різні речі. Тут вже пана Щукіна цитували, я ладен приєднатися.

Чи не заперечуватиме вельмишановне панство, якщо я останні сторінки чотири винесу у окрему тему? Бо вона вже стала ширшою за клас У9, і торкається вибору автомобіля для ралі взагалі...
Напевно ви праві :nez-nayu: . Моя мрія стати успішним гонщиком ще з 2-3 років, навіть я би сказав від народження і ніколи не хотів бути пожежником чи космонавтом... я постійно був хворий на перегонах(!) і був у шоці коли прозрів шо далеко не всі такі як я...
а машина взагалі не має значенн просто хотів шось надійніше.
Можна в окрему тему.
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
Аватара пользователя
Varggoth
Новичок
Сообщения: 82
Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Івано-Франківськ
Контактная информация:

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Varggoth » 11 фев 2012, 15:20

Костя писал(а): 1.Я не про прискорення!!!!!!!!! Я про керованість, їдуми на ваз 2108 призаході в повотот на гравїї з заносом у мене відчуття шо ось-ось перевернемось, а при 160 км/год по наших дорогах-що зараз злетимо. Як тренувальна вона БОМБО, але виступати на ній важче, а 15000 тис. дол. на її тюнінг-це не розумно якщо цього можна досягти на іномарці за 7-8.
тут знов про різницю між бойовим і звичайним авто
і на рахунок витрат на підготовку(тюнінг тут явно не умісне слово) - пошукай діф з блокіровкою, спорт коробку, підвіску, привода усилені і порівняй з цінами на аналогічні деталі 2108 і наявністю їх в україні
Аватара пользователя
Костя
Новичок
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 26 фев 2011, 21:30
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Чернівці

Re: Подготовка авто по классу У9

Сообщение Костя » 11 фев 2012, 16:32

[/quote]
тут знов про різницю між бойовим і звичайним авто
і на рахунок витрат на підготовку(тюнінг тут явно не умісне слово) - пошукай діф з блокіровкою, спорт коробку, підвіску, привода усилені і порівняй з цінами на аналогічні деталі 2108 і наявністю їх в україні[/quote]

Може ти правий... я непроти купити й готову(viewtopic.php?f=43&t=1345) катався на нуй типо штурманом :rally: і то по місту. Звірюга натуральна :ras_pal_cov_ka: ! Серйозно :cool_cool: ! Просто літає, але чогось вона мені не подобається, чуйка чи шо :nez-nayu: , та треба перекиути болк 1400 к.с. (для у 9) панель приборів, кузов трошки підшаманити і т.п... та це не проблема. Просто неподобається мені вона... чуйка... ніюи машина мене сама віштовхуе(і мені пофіг якшо хтось каж шо це фігня! я в це вірю, і це відчуття ніразу мене не піводило!) :a_g_a: .
Можна в них побудувани свою для раллі, але не знаю до якого класу-1600Н чи У9.
Щодо запчастин. Якощо брати закордонного, а не рос.-укр. виробництва то майже так само... та різниця в тому шо у японця всі запчастини закордонні, а у 8-ки приблизно до половини і в експлуатації "наші" запчастини скоріше ломаються... тому я думав що різниця не велика :ti_pa: .
Уяви себе тим ким хочеш стати, і ти ним станеш!
Аватара пользователя
OMAR
Новичок
Сообщения: 96
Зарегистрирован: 11 июн 2010, 21:06
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Житомир
Контактная информация:

Re: Как выбрать авто для ралли?

Сообщение OMAR » 11 фев 2012, 18:58

хочеш сказати, що на ту саму королу можно знайти з легкістю діф з блокуванням, інші ряди в кпп? по двигуну р\в на вибір повно?
простий приклад. Скільки часу знадобиться, щоб відновити кузов 2108 і кузов японця? на 2108 поїхав на базар, за годину знайшов що треба і поставив. А на японця? чи донора приганяти? так надоїсть тобі їх ганяти по декілька штук на сезон.

так, якість з\ч на порядок краще ніж на ваз, або заз. Але це стосується ЦИВІЛЬНИХ авто, а не БОЙОВИХ.
І взагалі, ти хочеш швидко їздити, чи просто їздити не на такій машині як всі?
Ответить

Вернуться в «Подготовка техники»