1. У тебе гальма торгмаш чи брембо? дифф АТ автоваз чи кавліфе? амортизатори Дорожняя Карта чи більштайн?????????ramon писал(а):Чим більше читаю цю тему, тим більше дізнаюся нових фактів про підготовку вісімок Не варто порівнювати Спортивні деталі з розхідними деталями або з кузовщиною...Костя писал(а):Це давно не плюс...як мінімум гальма, дифиренціали й підвіска які ставлять на 2108 давно японських чи європейських виробників.OMAR писал(а):ще один великий плюс вітчизняного авто це те, що ніколи немає проблем з з\ч. А це досить важливо при будуванні авто і спорядженні зіпа...
Цікаво як ти будеш шукати під час гонки в глухому карпатському селі радіатор до нісана, або лобове скло ....
І напевно здивую тебе, але на японця також потрібно буде купувати гальма, КПП, підвіску, Європейських або японських виробників....
Звідки цитати?Костя писал(а):
Калина в большенстве слачаев строитса для асвальта, а ВАЗмёрки будут бегать ещо 100 лет, ибо они действительно бюджетны, а в нашей стране люди мягко говоря не богатые.
1.2. Згадуєм страшне слово-Кузовщина аааааааааааа!!!! та такий ніссан у майже ідеальному стані з німеччини мені привезуть за 500-700 євро, просто не розтаможити можна уявляєш??? а радіатор, скло і т.п. там точно не знайду тут не спорю, у цьому "наша" машина точно виграє
2.Я небачи жодної калини підготовленої до раллі на гравії, може мало бачив
2.1. КИНЬ У МНЕНЕ КАМЕНЕМ ЯЕЩО Я НЕ ПРАВИЙ! От польша наприклад-приїхав з відти дядя до моєї двоюрідної сестри (людина середнього статку там!)має дві машини мінівен тойота за 2010 рік і мерса с-класа за 2006 р., а у нас більшість людей мають убиту копєйку і це заїбісь( вибачте за мат), а в забитому карпатському селі як є 1запор на 15 людей то це майже "царське село". а жигулі, волги, таврії будуть їхати та переживуть більшість тих самих с-класів і похер шо троїть, похер шо пічка не гріе і на вулиці -20 а в салоні -17, похір шо одна фара світиь, бо у більшості людей нема грошей на шось ліпше. Це українська реальність, а не придумані мною цитати...