Купляти готову не дуже хотів бо більшість з них повністю(!) убиті [/quote]
серйозний аргумент....

Головний секрет - потрібно показувати СУПЕР результати, набагато кращі за конкурентів, і тоді, МОЖЛИВО, на тебе
звернуть увагу спонсори.....[/quote]
Ще раз вибачаюсь якщо когось образив!!!!!!!!!!!

1.Я не про прискорення!!!!!!!!! Я про керованість, їдуми на ваз 2108 призаході в повотот на гравїї з заносом у мене відчуття шо ось-ось перевернемось, а при 160 км/год по наших дорогах-що зараз злетимо. Як тренувальна вона БОМБО, але виступати на ній важче, а 15000 тис. дол. на її тюнінг-це не розумно якщо цього можна досягти на іномарці за 7-8.
2.Спитай любого лівшу з яким рулем йому зручніше! ну чогось не можу так працювати коробкою правою рукою як лівою. Це у мене само собою неможу пояснити чого, просто неможу, чогось так лекше і все

3.Я подивився 5 ралійних 8 і 9. Одна з них була придатна(!) 4 з яких було побудовано одною "сімєю"-і тільки та шо була в них нормальна, всі інші вибачте м'яко кажучи потребують повного ребілду.
4.Тут хотів обговорити як підвищити увагу ЗМІ до раллі, зокрема журналів, радіо, телебачення, вуличної реклами і т.п. для тогощоб привести білше фанів не трасу-у всьому світі на цьому тримається раллі! Я готови самому розробляти журнал, видавати його за свій кошт і роздавати безплатно наприклад у своєму коледжу щоб привести 5-10 людей на крос чи етап ЧУ в чернівцях! Якщо так будуть робити всі і люди будуть приходити, організатори краще продумуватимуть культурне програму, місця спостереження за перегонами будуть краще організовувати і т.п., а чим краще захід тим бульше уваги змі-тут і спонсори! А далі замкнуте коло-більше людей->більше грошей в організаторів->краще захід->спонсори->більше матеріальна підтримка спорцменів->більший пелотон->більше людей...
Схема проста- виконання важке, але разом можна багато змінити, як в приказці-одну паличку зламаєш, а пучок... Я зрозумів що якшо не зробиш ти це за тебе ніхто не зробить...
І дуже сильно прошу не сваритись на форумах.