Страница 3 из 3
Re: Продается ВАЗ 2113
Добавлено: 03 дек 2011, 03:04
Некрасов
Костя писал(а):
Та я мав на увазі те що я там хочу бачити
! І взагалі я рахую що каркас, ковші та ремні обов'язкові для будь якого класу-вони часто розділяють життя і смерть екіпажу(від аврійнажаль ніхто не застрахований
,та кращеб їх було поменше, чи взагалі не було).
Бажання є!!!! !Якщо б ще потрапити в якусь команду(при умові що я купив чи збудував машину за свої гроші) щоб хоч на гонці мене обслуговували(згоден платити за їх послуги), бо дома впринципі сам чи з татом можу віремонтувати, та й не маю ? тис. $ на технічку з персоналом
то в класі "ЛАДА 1600Н"(приблизно з такимиж машинами) їздив би із задоволенням!
Костя, можу Вам із впевненістю сказати, що знайти команду, яка б взяла на себе обслуговування Вашої машини, наприклад, на гонках Кубку Лиманів, не є проблемою. Аби тільки Ви мали ту машину, обслуговування знайдемо. Якщо цікаво, наберіть 067 246 3907, поспілкуємось. Може, шось розумне підкажу Вам.
Re: Продается ВАЗ 2113
Добавлено: 03 дек 2011, 18:20
Костя
Некрасов писал(а):
Костя, можу Вам із впевненістю сказати, що знайти команду, яка б взяла на себе обслуговування Вашої машини, наприклад, на гонках Кубку Лиманів, не є проблемою. Аби тільки Ви мали ту машину, обслуговування знайдемо. Якщо цікаво, наберіть 067 246 3907, поспілкуємось. Може, шось розумне підкажу Вам.
Завдяки вам я знайшов і тренера,і людей які можуть допомогти з побудовою чи купівлею машини. Думаю що до весни вже буду мати машину, правда не вирішив яку у10 чи лада 1600н, бо е непогана у-10 за 5тис. дол. (ось вона
viewtopic.php?f=43&t=1345 ), але думаю що я для неї "замалий"
Мені дуже цікаво поспілкуватись з вами, але у мене нажаль мтс
. Якщо маєте мтс то напишіть будь ласка
( хоча для такого можу й купити діджус)
чи поспілкуємось через ПП якщо будемо двоє онлайн. PS: не ображайтесь за вище сказане-"маєм те що маєм".
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Добавлено: 04 дек 2011, 02:06
Некрасов
Набирайте, я перетелефоную, то не проблема.
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Добавлено: 11 дек 2011, 00:00
Ярослав
Я правильно понял, в У-9 и У-10 только пару машин едут на шестнадцатиклапанниках???? Если это так - то я сильно удивлён.
Тогда вопрос к знающим людям назрел: сколько можно снять лошадиных сил с
1.4-8V,
1.4-16V,
1.6-8V и
1.6-16V без ущерба для надёжности, и во сколько это выльется по деньгам?
Вообще, было бы интересно после каждого сезона собрать сравнительную информацию кто на каком моторе, на какой подвеске проехал сезон. Но, наверное, это нереально - профессиональные секреты
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Добавлено: 12 дек 2011, 08:33
OMAR
маю думку, що на 1,4 ставить голову 16в нераціонально
дешевше буде 8в з більшими клапанами. Витрату повітря, для 1,4 вони мають задовільнити
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Добавлено: 14 дек 2011, 23:03
jackblues
Peugeot 205 GTI
Мотор XU5JA
1,6 8v.
~150 л.с. с отсечкой 7200
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Добавлено: 15 дек 2011, 19:23
PaVaSaN
Suzuki Swift GTi 1.3 класс У9 16 клапанный
В стоке
102 л.с.
Сертифицировано....
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Добавлено: 16 дек 2011, 14:13
San0k
PaVaSaN писал(а):Suzuki Swift GTi 1.3 класс У9 16 клапанный
В стоке 102 л.с.
Конечно, хороший машин, НО! найти такую живую, да еще и с живым мотором - малореально сейчас.
То ли дело ВАЗмерки - их как грязи везде
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Добавлено: 16 дек 2011, 16:22
PaVaSaN
Не спорю. На фото как раз один из самых живых экземпляров.
Re: Каким должен быть бюджетный класс в ралли?
Добавлено: 17 дек 2011, 01:45
Костя
PaVaSaN писал(а):Не спорю. На фото как раз один из самых живых экземпляров.
І скільки таке чудо техніки коштує?
(вже підготовлен до у 9)