Складно сказати....
Хоча це цілком реально...
Так само як і їздити на сівіку У10 з мотором 185КС 16В разом з карбюраториними вісімками....
Клас Лада1600Н повинен виправити ситуацію нерівності машин в класі, але щось не видно бажаючих...
Країна парадоксів

[/quote]
Хотілось би в це вірити, але мені здаеться (після прчитання регламенту) до класу "ЛАДА1600Н" не хочуть йти люди тому що:
1.Вони виступають в у9(там хоч і 1600сс, але мотори у9 силніші).
2.Цей регламент нічого конкретного щодо роботи над авто не зазначає (дуже багато незрозумілого й "дірок" в документі).
Я б з радісю поїхав на авто "лада1600н"з наступного року, але якби це був дійсно бюджетний клас.
1.Каркас по J
2.Ремні й сидіння з амолог(думаю про безпеку. хоч впринципі дорого бо без амолога можу взяти це безплатно, але стан залишае бажати крщого...)
3.Спортивна підвіска(без цього ніяк)
4.Посилені коробки передач тіки на 5 передач(кулачкові заборонені)
5.Мінімум роботи над двигуном-2 карбіратора(інжектор заборонений бо дуже дорого), "прямоток", ковані поршні, легкі "маховик" та "шатуни", колінчатий вал до 1600сс, розподільчі вали визначених розмірів(або й взагалі "сток"). Ніяких розточок каналів ГБЦ, заміни сідл клапанів(та їх розмірів) впускних ресиверів і тд...
А так збираю на більш менш пристойний у9 чи у10.
Дуже чекав виходу регламенту"лада1600н", думав що це дійсно біджетно,але після прочитання дуже розчарувався(така ж дурня як і "N4стандарт").Дуже хочу їхати в раллі,але бюджет не дозволяє...а в автоспорт закохався в той день коли народився! І впевнений що таких не мало! Та через "СЛІПИХ" кірівників ФАУ не можу цого зробити!!!!!!!!!!!!!