Що порадите?
-
- Новичок
- Сообщения: 43
- Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 16:33
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Що порадите?
Яку машину готувати, на які, хоч приблизно, витрати слід бути готовим??? Машина має бути монопривідна, правда я погано, а точніше ніяк розбираюсь в класах, тому чекаю Ваших відповідей! Взагалі сам думаю про saxo, fiesta, fabia або swift! Люди які таким займались-ться розкажіть, скажіть свої за і проти! Чекаю Ваших порад!
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Що порадите?
У більшості випадків простіше та дешевше придбати вже готовий ралійний автомобіль, ніж будувати власний "з нуля". Виняток - це чітке бажання присвятити життя конструюванню спортивних автомобілів. У цьому разі дійсно є сенс власноруч побудувати "Таврію" або "вісімку", потім іти далі, опановувати шось біль сучасне, повний привід і так далі.
Однак якщо є бажання не будувати, а їздити, то, на мій погляд, простіше купити вже готову машину і займатися тим, чим збирався - тобто їздити)))). Дійсно, пілот повинен розумітися, що в його машині як працює - але це не означає, що він повинен її власноруч зібрати. Так що не заморочуйся, краще визначайся з бюджетом та обирай машину, яку зможшеш не тільки купити, а ще й обслуговувати протягом сезону. Монопривідний автомобіль можна придбати від 4 000 доларів до 70 000 євро - так що вибір у тебе фантастичний.
Однак якщо є бажання не будувати, а їздити, то, на мій погляд, простіше купити вже готову машину і займатися тим, чим збирався - тобто їздити)))). Дійсно, пілот повинен розумітися, що в його машині як працює - але це не означає, що він повинен її власноруч зібрати. Так що не заморочуйся, краще визначайся з бюджетом та обирай машину, яку зможшеш не тільки купити, а ще й обслуговувати протягом сезону. Монопривідний автомобіль можна придбати від 4 000 доларів до 70 000 євро - так що вибір у тебе фантастичний.
-
- Новичок
- Сообщения: 43
- Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 16:33
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Що порадите?
Дуже вдячний за відповідь! І хоч я зовсім зелений в раллі, по маленьку мені починає вимальовуватись шлях, яким я маю рухатись далі! Ще раз дякую!
- Некрасов
- Старейшина
- Сообщения: 3189
- Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Що порадите?
Не соромтеся ставити питання, адже набагато дурнішим виглядає не той, хто спитав, а той, хто не спитав і розбив собі лоба.Driver_07 писал(а):Дуже вдячний за відповідь! І хоч я зовсім зелений в раллі, по маленьку мені починає вимальовуватись шлях, яким я маю рухатись далі! Ще раз дякую!
-
- Новичок
- Сообщения: 43
- Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 16:33
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Що порадите?
В мене запитання, от якби ти починав свою кар"єру або принаймні робив спроби, то яку б машину вибрав для, якщо бюджет мізерний, а доброго дяді з пресом лишніх грошей не має??? Можливо не зовсім по темі, але як на рахунок екіпірування(комбінезон і т.д.)?
- PaVaSaN
- Постоянный участник
- Сообщения: 424
- Зарегистрирован: 05 янв 2009, 00:10
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Черкассы
- Контактная информация:
Re: Що порадите?
Я ждал появления слова "бюджетность". Ибо "хочу свифт или фиесту" не каждый себе может позволить,далеко не каждый. Тут тогда национальные классы.И как раз вот у тебя же в городе продают автомобили из разряда "бюджетнее нет".Реально сейчас купить машину,это минимум 5....
вот тебе пожайлуста
viewtopic.php?f=43&t=1005 Просто интересный вариант,на перспективу ....и во Львове!
viewtopic.php?f=43&t=1012 Конкурентноспосоьбен в У10.
viewtopic.php?f=43&t=994 Конкурентоспособен в У9.
Хотя 8ки и по 15 штук есть))
вот тебе пожайлуста
viewtopic.php?f=43&t=1005 Просто интересный вариант,на перспективу ....и во Львове!
viewtopic.php?f=43&t=1012 Конкурентноспосоьбен в У10.
viewtopic.php?f=43&t=994 Конкурентоспособен в У9.
Хотя 8ки и по 15 штук есть))
http://www.jwtservice.com
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
-
- Новичок
- Сообщения: 43
- Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 16:33
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Що порадите?
Я за останні дні отримав багато інформації про раллі, реально стільки всього! І що я зрозумів точно, це треба спочатку спробувати, а потім зрозуміти що тобі потрібно і рухатись далі! Тай тим більше, якщо і дійде до раллі, то напевно слід вчитись на авто, яке буде не дуже дороге в обслуговуванні!
Re: Що порадите?
Наверное, сначала, проще попробовать арендный автомомобиль.
Это и обслуживание, и помощь в организации, и самое главное, небольшой бюджет по сравнению с постройкой(покупкой) своего авто . Особенно если нет уверенности в классе автомобиля, бюджете и вообще раллийном будущем.
А ралли можно узнать только изнутри.
Арендных вариантов уйма, так что удачи.
Это и обслуживание, и помощь в организации, и самое главное, небольшой бюджет по сравнению с постройкой(покупкой) своего авто . Особенно если нет уверенности в классе автомобиля, бюджете и вообще раллийном будущем.
А ралли можно узнать только изнутри.
Арендных вариантов уйма, так что удачи.
- PaVaSaN
- Постоянный участник
- Сообщения: 424
- Зарегистрирован: 05 янв 2009, 00:10
- Вы являетесь членом ФАУ?: Да
- Откуда: Черкассы
- Контактная информация:
Re: Що порадите?
Не соглашусь в Вами,Михаил.
выехать на арендованном автомобиле будет стоить порядка 2500-3000 у.е. При стоимости авто (покупки) от 5. у.е..... Проще тогда купить автомобиль в расрочку,чем тратить треть цены авто на одну гонку.
А как можно за одну гонку понять надо оно тебе или не надо. Это будет как разовый атракцион "за Ваши деньги",с чужими механиками,помощью и обслуживанием. Думаете это может кому то не понравится? - Пришёл,сел,поехал.После такого никто себе не скажет "Нет,оно мне не надо".
А вот когда уже свой авто,начинаешь собирать техничку,механиков,начинаешь сам крутить машину,стоить её итп итд....тогда только понимаешь сложность. Так что арендованный "атракцион" может быть пустой тратой денег,после которого выйдешь и скажешь "Вау!".
выехать на арендованном автомобиле будет стоить порядка 2500-3000 у.е. При стоимости авто (покупки) от 5. у.е..... Проще тогда купить автомобиль в расрочку,чем тратить треть цены авто на одну гонку.
А как можно за одну гонку понять надо оно тебе или не надо. Это будет как разовый атракцион "за Ваши деньги",с чужими механиками,помощью и обслуживанием. Думаете это может кому то не понравится? - Пришёл,сел,поехал.После такого никто себе не скажет "Нет,оно мне не надо".
А вот когда уже свой авто,начинаешь собирать техничку,механиков,начинаешь сам крутить машину,стоить её итп итд....тогда только понимаешь сложность. Так что арендованный "атракцион" может быть пустой тратой денег,после которого выйдешь и скажешь "Вау!".
http://www.jwtservice.com
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
-
- Новичок
- Сообщения: 43
- Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 16:33
- Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
- Откуда: Львів
- Контактная информация:
Re: Що порадите?
Якщо керуватись розумом і не мати багато грошей, то задумаєшся чи варто витрачати гроші на прокат машини, згідний з PaVaSan, адже витрачена сума може дати перепустку до власного ралійного авто, на якому можна буде проїхати не один етап та ще й тренуватись!