Нульові екіпажі

Вопросы от новичков - ответы профессионалов и старожилов спорта
Аватара пользователя
Varggoth
Новичок
Сообщения: 82
Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Івано-Франківськ
Контактная информация:

Нульові екіпажі

Сообщение Varggoth » 06 июл 2010, 19:44

Визріло таке питання - які вимоги до нульових екіпажів, або що крім бажання потрібно щоб поїхати в даній ролі?
Аватара пользователя
Некрасов
Старейшина
Сообщения: 3177
Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Нульові екіпажі

Сообщение Некрасов » 07 июл 2010, 10:58

2.7. «Нульові» автомобілі безпеки Організатора
2.7.1. Організатор повинен використовувати щонайменше три автомобілі безпеки під номерами «000», «00» та «0» («Нулі»)
2.7.2. Кожен автомобіль повинен мати панелі розмірами 36 см x 50 см на передньому капоті, на даху і на обох передніх дверях з написом “БЕЗПЕКА” («SAFETY»), і бути оснащені пульсуючими світловими сигналізаторами на даху (наприклад, проблисковими маячками), а також сиреною. Нульовий автомобіль (з номером «0») повинен бути оснащений відеокамерою для запису стану СД під час проїзду по ній.
2.7.3. Водії і штурмани «нульових» автомобілів повинні мати багатий досвід участі в ралі і дуже добре знати відповідні регламентуючі документи ралі, план безпеки ралі і якомога повніше інформувати Директора ралі стосовно всіх умов на трасі ралі. Водії Пріоритету або водії, що зійшли у цих ралі, не можуть залучатися до керування «нульовими» автомобілями безпеки. Директор ралі повинен враховувати рекомендації водіїв «нульових» автомобілів, щоб мати можливість відмінити СД у разі небезпеки. Екіпажі «нульових» автомобілів повинні правильно та повністю виконувати процедури отримання відміток на всіх пунктах контролю, а також звіряти свій час з суддівськими годинниками.
...
2.7.6. Автомобілі безпеки повинні бути серійними (бажано омологованими ФІА).
Аватара пользователя
Varggoth
Новичок
Сообщения: 82
Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Івано-Франківськ
Контактная информация:

Re: Нульові екіпажі

Сообщение Varggoth » 07 июл 2010, 15:18

З даним додатком до регламенту я ознайомлений, питання трішки в іншому, ми були загорілись ідеєю поїхати "нулями" на 2-гому етапі кубку, почали взнавати що до чого, звязалися з місцевим осередком ФАУ де були капітально проігноровані, я передзвоню, чого не сталося, а потім не брали трубку, потім вийшли на організатора змагання, спасибі Степану Мазуру, він один з небагатьох в Франківську хто може дісьно внятно пояснити, підказати або допомогти, організатор відмовив нам без конкретної мотивації, принаймі з розмови, тобто і ліцензію потрібно мати, і в клубі якомусь бути учасником, і досвід мати.
Я погоджуюсь з тим що у нас немає досвіду змагань, і це протирічить регламенту, але в тому ж таки регламенті чітко прописано:
2.7.1. Організатор повинен використовувати щонайменше три автомобілі безпеки під номерами «000», «00» та «0» («Нулі»)
щонайменше, а на практиці часто навпаки буває.
P.S. Я даним постом на хочу нікого звинуватити чи образити, просто цікаво знати реально нам поїхати в "нулях" чи забути про це
Аватара пользователя
Varggoth
Новичок
Сообщения: 82
Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Івано-Франківськ
Контактная информация:

Re: Нульові екіпажі

Сообщение Varggoth » 07 июл 2010, 16:17

правда організатор говорив шо на гонку є повний комплект закриваючих і відриваючих екіпажів, подивимось...
Аватара пользователя
Некрасов
Старейшина
Сообщения: 3177
Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Нульові екіпажі

Сообщение Некрасов » 07 июл 2010, 16:58

Дивіться, в тих словах є багато правдивого. Припустимо, ліцензію мати дійсно потрібно. На жаль, не можу нашвидкуруч знайти якогось документу, який би це пітверджував, але з власного досвіду перебування на різних змаганнях шось не можу пригадати "нулів" без ліцензій. Як мінімум, то мають бути аматорські ліцензії (тобто для серійного ралі) - такі екіпажі бачив, наприклад, на Кубку Лиманів в Миколаєві 2010 року або на етапі чемпіонату в Кам'янці-Подільскому 2007 року.
Стосовно каркасу безпеки - особисто не раз бачив "нулів" без каркасу. Наскільки мені відомо, закаркашеним повинен бути тільки "0", а "00" та "000" можуть бути звичайними автомобілями.
Стосовно досвіду - цілком справедлива вимога, і з цим доведеться змиритись. Справа в тому, що дуже часто в українських ралі екіпажі "нулів" навіть не мають уявлення про те, в чому полягають їхні функції. Деякі екіпажі просто їдуть "нулями" заради того, щоби потренуватись та проїхати ту ж саму дистанцію, не сплачуючи при цьому стартовий внесок. Повинно ж бути зовсім не так - адже "нулі" виконують функції безпеки, мають власні обов'язки і не повинні тренуватись під час виконання своєї роботи. А це можливо лише за умови наявності в них належного досвіду - простіше кажучи, щоб їм вже не кортіло дубасити на всі гроші))).
Стосовно того, щоб бути учасником якогось клубу - це вже особисті відношення між екіпажем та організатором. Звісно, що організатор скорше пустить "нулями" той екіпаж, який постійно знаходиться перед його очима в його місцевому осередку, який він досить добре знає та який, між іншим, регулярно сплачує членський внесок))).
Стосовно фрази "маємо повний комплект автомобілів безпеки", то особисто я її чую досить часто. Інша справа, що з цього повного комплекту к середині другого дня гонки зазвичай не лишається майже нічого, але це є, в першу чергу, провиною самих "нулів", а вже потім організатора.
Що можу порадити? Якщо є бажання підійти до справи серьйозно, то зверніться в дирекцію ФАУ з проханням надати вам повний перелік функцій та обов'язків екіпажів безпеки, а також вимоги до їхньої кваліфікації та техніки. Вивчіть ці документи, підготуйте автомобіль, а потім ми разом спробуємо довести як мінімум комітету ралі, що ви гідні виконувати функції автомобиля безпеки, припустимо, на всіх західноукраїнських змаганнях. І це буде системна й коректна робота. Але це, повторюю, у випадку, якщо є бажання займатись цим серьйозно. Якщо ні - то можете мої поради проігнорувати))).
Аватара пользователя
Esperanza
Новичок
Сообщения: 115
Зарегистрирован: 26 ноя 2008, 22:17
Вы являетесь членом ФАУ?: Да

Re: Нульові екіпажі

Сообщение Esperanza » 07 июл 2010, 17:37

С Володей согласна полностью.
Только теперь организаторы даже от экипажей 00 и 000 требуют машины с каркасом безопасности.
Без каркаса может ехать автомобиль "Сефети" - то есть "метла".
По своему опыту скажу, ехать "Нулём" и "Метлой" - это тоже тяжёлая и очень ответственная работа, а не возможность потренироваться без стартовых взносов и контроля времени.
:rally:
На Форуме уже поднималась и достаточно освещалась тема о Нулевых экипажах.
viewtopic.php?f=5&t=381
Аватара пользователя
PaVaSaN
Постоянный участник
Сообщения: 422
Зарегистрирован: 05 янв 2009, 00:10
Вы являетесь членом ФАУ?: Да
Откуда: Черкассы
Контактная информация:

Re: Нульові екіпажі

Сообщение PaVaSaN » 07 июл 2010, 18:21

Вы вот говорите говорите,а тут вот на Первенстве!,да ещё и не когда то,а неделю назад! Я был честно удивлён:

Ладно уже так,понятно:
Изображение

НО так!!: я был удивлён
Изображение
http://www.jwtservice.com
Шины для автоспорта
Сервисное обслуживание и сопровождение в автоспорте
+38 (093)788-58-11
Аватара пользователя
Некрасов
Старейшина
Сообщения: 3177
Зарегистрирован: 19 ноя 2008, 17:23
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Нульові екіпажі

Сообщение Некрасов » 07 июл 2010, 18:29

Паш, а что, собссно, тебя так возбудило? Смотрю-смотрю на фотки, ничего не понимаю. Ну едут гражданские автомобили "нулями", ну и что? Все в рамках правил, кажется. Вот, допустим, выступление экипажей Колесникова и Давиденко во второй день в роли автомобилей "00" и "0" - это прямое нарушение регламента, поскольку в первый день они ехали в соревновательном режиме, но сошли. Соответствующий пункт регламента я цитировал несколькими постами выше.
Аватара пользователя
Varggoth
Новичок
Сообщения: 82
Зарегистрирован: 28 ноя 2008, 23:38
Вы являетесь членом ФАУ?: Нет
Откуда: Івано-Франківськ
Контактная информация:

Re: Нульові екіпажі

Сообщение Varggoth » 08 июл 2010, 11:05

Але це, повторюю, у випадку, якщо є бажання займатись цим серьйозно. Якщо ні - то можете мої поради проігнорувати)))
є бажання, і поради настільки змістовні що їх не можна проігнорувати, і ігноруватися вони не будуть
ехать "Нулём" и "Метлой" - это тоже тяжёлая и очень ответственная работа, а не возможность потренироваться без стартовых взносов и контроля времени
і це теж прекрасно розумію, просто зараз не бачу альтернативи для нас, та і що бюджет що машина не позволяють стати на старт в залік, а і потренуватися і так получається а хочеться ще і якусь користь приносити, ну і побачити з середини усю кухню
На Форуме уже поднималась и достаточно освещалась тема о Нулевых экипажах.
viewtopic.php?f=5&t=381
там все таки більше обговорення статті, а тут чуть-чуть інше питання
Аватара пользователя
Esperanza
Новичок
Сообщения: 115
Зарегистрирован: 26 ноя 2008, 22:17
Вы являетесь членом ФАУ?: Да

Re: Нульові екіпажі

Сообщение Esperanza » 08 июл 2010, 14:39

"Бюджет і машина не дозволяють стати на старт у залік"
Машина должна быть надёжная и "доездная", чтобы обязательно доехать до финиша.
Ответить

Вернуться в «Вопрос - ответ»